• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

آغاز سومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه نیک آفرین جوانان عزیز دانشجو در آمریکا! اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید افتتاح دو مجموعه تازه آموزشی در مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی فیاض‌بخش کرمان دور جدید صادرات دارو و تجهیزات پزشکی ایران به تاجیکستان جایگاه برتر شرکت های دانش بنیان تهرانی از حمایت و امکانات اختصاصی این حوزه شهرستان سراوان رکوردار بیشترین رفع تصرف اراضی دولتی در کشور شد آذربایجان غربی میزبان نخستین مسابقات «موت کورت» داوری بین وکلای کشور تکذیب خسارت به ۲ هزار تن گندم براثر آب گرفتگی در خنج  نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خبرنگاران؛۹۵ درصد پروژه ها در شهرستان لنگرود به نتیجه رسیده است آغازبکار پنجمین کاروان بزرگ ترویجی الگوی کشت پاییزه محصولات زراعی در سیستان وبلوچستان پيام تسليت فرمانده انتظامي استا کهگيلويه و بويراحمد در پي شهادت آيت الله “دکتر سيد ابراهيم رئيسي” و هيئت همراه در سانحه دردناک هوايي استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان از غرفه بانک کارآفرین

4

جوابیه روابط عمومی موسسه پیرو خبر کذب خبرگزاری( ح ا ت)

  • کد خبر : 38239
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
جوابیه روابط عمومی موسسه پیرو خبر کذب خبرگزاری( ح ا ت)
روابط عمومی موسسه، پیرو خبر کذب خبرگزاری( ح ا ت) جوابیه ای صادر کرد.

گیتی آنلاین_ روابط عمومی موسسه، پیرو خبر کذب خبرگزاری( ح ا ت) جوابیه ای صادر کرد.

متن جوابیه به شرح ذیل است؛ 

بسمه تعالی
جوابیه موسسه پیرو خبر کذب خبرگزاری( ح ا ت)
احتراما با استحضار عموم مردم شریف یزد و ایثارگران محترم و گرامی میرساند آنچه خبرگزاری ح ا ت با کد خبر ۶۸۹۰۳۲ در مورخه ۲۰ آذر ماه در سایت خبری خود مرقوم نمود با عدم آگاهی و اطلاع از روند موضوعیت مرکز درمانی نامبرده ناچار به نشر اکاذیب گشته که موسسه و درمانگاه (ز ک ر ا ز ی) در دفاع از خود به موارد ذیل جهت شفافیت موضوع اقدام می نماید.

خبرگزاری( ح ا ت) در ابتدا اذعان نموده است که بازی با نام ایثارگران در راستای اهداف شخصی چند نفر ، آیا خدمت رسانی رایگان ویژه ایثارگران در خصوص تزریقات – ویزیت عمومی و سایر در راستای اهداف شخصی می باشد یا در راستای اهداف حضرت امام (ره) که خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را نعمت والا میدانست.

موسسه ( با مجوز موسسه خدمات بهداشتی درمانی آی س ان ش ف ا ء را ز ی ) در سال گذشته موفق به اخذ موافقت اصولی با عقد قرارداد یک مرکز درمانی در منطقه ۶ شهرداری یزد گردید . در مرداد ماه سال جاری سازمان اوقاف و امور خیریه یزد یک دستگاه ملک درمانی را در رسانه های عمومی به مزایده گذاشت و این موسسه با شرکت در مزایده بشماره ۴۹۱۸۸۵ مورخه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ به عنوان برنده مزایده اعلام شد.

درمانگاهی که خبرگزاری ح ی ا ت از آن نام برده است (درمانگاه سابق ن) که قبلا در این ملک مستقر بوده از سوی یکی از شعبات سازمان تعزیرات حکومتی طی دادنامه مورخه ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ و نظر کمیسیون ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی به عنوان موسسه فاقد مجوز و فعالیت بدون حضور مسئول فنی اعلام شده و حکم بر تعطیلی آن صادر شده بود.

در پی شکایت سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد علیه درمانگاه سابق که منجر به رای شعبه ۴ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان یزد مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۲۸ مبنی بر دستور تخلیه عین مستاجره از ید درمانگاه سابق صادر گردید و حسب دستور مقام محترم قضایی اجرای حکم دادگاه عمومی حقوقی یزد به شماره نامه ۰۲۰۲۲۷۵ مورخه ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ مبنی بر تخلیه ملک مورد ادعا اقدامات لازم صورت پذیرفت و پس از اتمام مهلت ابلاغ قانونی ملک مورد نظر در آبان ماه سال جاری توسط ضابطین محترم قضایی و نمایندگان حقوقی سازمان اوقاف تحویل برنده مزایده گردید.
از سوی ضابطین محترم قضایی و نماینده حقوقی سازمان اوقاف آقای ( پ )به عنوان حافظ اموال معرفی گردید که پس از گذشت یک ماه با ارسال اظهار نامه قضایی و سایر متاسفانه مالکان درمانگاه سابق حاضر به خارج نمودن اموال خود نگردیده اند و با ارسال مکاتبات قضایی منتظر نظر مقام محترم قضایی در اجرای احکام یزد مبنی بر تخلیه فوری اموال می باشیم.

ضمنا یاد آور میگردد رئیس هیئت مدیره درمانگاه سابق طی اظهار قضایی به سایر سهامداران در مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ درخواست تعطیلی درمانگاه را اعلام نموده است.

اکنون با توجه به کلیه اتفاقات فوق الذکر آیا خبرگزاری( ح ا ت )متقاعد میگردد که در باب تخلف خبری خود عذرخواهی نماید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38239

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.