• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

اخبار ویژه

سید صدرالله کشاورز رئیس هیئت امنای امامزاده علی علیه السلام درپی سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری و هیئت همراه به استان کهکیلویه بویراحمد مطالبه‌ ودرخواستی از دکتر سید ابراهیم رئیسی داشته که عیناً منتشر می‌شود کاهش تعداد شعب و اعضای اجرایی انتخابات در خراسان رضوی امسال کنارک در تولید گوشت مرغ به خودکفایی می‌رسد نصب هیتر تابشی( گرماتاب) ایستگاه ایمنی زمینی و آتش نشانی فرودگاه زاهدان دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: ادامه دهنده راه و سیره شهدا باشیم همت جمعی دوستداران محیط زیست برای پاکسازی حاشیه خان زنیان برپایی ۶۰۰ موکب مردمی سند افتخار است/دهه آخر صفر مانور قدرت مردم است بیش از ۱۲۵ هکتار از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد پوستر «شکار حلزون» رونمایی شد دانشجویان سادات دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند اجرای نمایش «گناه مشترک» تمدید شد تصویب افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری صبا تامین

7
دکتر عین اللهی در جمع معاونان توسعه دانشگاه ها تاکید کرد؛

حذف فرآیندهای فسادزا و نظارت جدی بر عملکردها

  • کد خبر : 33244
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
حذف فرآیندهای فسادزا و نظارت جدی بر عملکردها
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بیان این که خط قرمز ما در وزارت بهداشت، فساد است و فرآیندهای فسادزا را حذف کرده ایم، بر نظارت جدی بر عملکردها تاکید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر بهرام عین اللهی در همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که روز شنبه ۲۹ مهر ماه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، با محکومیت وقایع اخیر در غزه اظهار داشت: متاسفانه برخی سازمان های بین المللی در این زمینه سکوت کرده اند و سکوت آنها نشان دهنده ناکارآمدی است. در این زمینه انتظار می رود که سازمان جهانی بهداشت در موضوع سلامت مردم غزه و فلسطین کوتاهی نکند و امکانات و تجهیزات لازم دارویی و درمانی را به این مناطق ارسال نماید.

دکتر عین اللهی با اشاره به تحریم های گسترده آمریکا و غرب گفت: با مقاومت و پیروی از رهنمود های روشنگر رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان از این پیچ دشوار تاریخی به سلامت عبور کرد.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید با کیفیت ترین داروها و تجهیزات پزشکی را برای مردم فراهم کنیم، اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تمام توان خود را در تامین بهترین داروها به کار گرفته ایم و تلاش خواهیم کرد در این مسیر روز به روز قوی تر عمل نماییم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از برنامه های بسیار مهم ما برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع است که تمامی دانشگاه ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین فعال و همگرا خانه های بهداشت از موضوعاتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر عین اللهی تصریح کرد: خط قرمز ما در وزارت بهداشت فساد است؛ فرآیندهای فسادزا حذف شده و باید نظارت جدی بر عملکردها صورت گیرد.

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی گفت: تمام توان خود را در انجام فعالیت های مفید و ماندگار برای خدمت به مردم به کار گیرید و سرعت انجام کار را در تمام امور در اولویت قرار دهید تا مردم ثمره فعالیت ها را بچشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان گفت: با همکاری و همدلی یکدیگر از گذرگاه های سخت عبور خواهیم کرد و آینده روشنی در انتظار است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33244

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.