• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

خدمت‌رسانی ۴هزار جوان هلال احمری کشور در ماه صفر گذشته

  • کد خبر : 52555
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
خدمت‌رسانی ۴هزار جوان هلال احمری کشور در ماه صفر گذشته
نماینده ولی فقیه در هلال احمر گفت: ۴هزار نفر از جوانان هلال احمر کشور در طرح قدم به قدم در مسیر بهشت ( دهه پایانی ماه صفر سال گذشته) خدمت رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، حجت‌الاسلام اسدالله اسدی در مراسم تودیع معارفه رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی که در سالن هلال احمر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این طرح که در دهه پایانی ماه صفر به اجرا درآمد، بیش از ۴ هزار جوان از سراسر کشور به زائران حضرت رضا (ع) در مسیر پیاده‌روی به مشهد مقدس خدمات ارائه دادند.

وی با اشاره به حمایت‌های ریاست جمعیت هلال احمر کشور و ریاست سازمان جوانان این نهاد از این طرح، افزود: این خدمات با همت و تلاش جوانان هلال احمر و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به زائران امام رضا (ع) انجام شد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه با تبریک به سید علی سید حسینی به عنوان مدیرعامل جدید هلال احمر خراسان رضوی، بیان کرد: ایشان از خاندان و سلاله رسول الله (ص) بوده و شخصیتی ملی، فرهنگی، هلال احمری، مومن و انقلابی هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: سید حسینی با استفاده از تجارب و سوابق خود، در جهت ارتقای خدمات هلال احمر به مردم استان خراسان رضوی گام‌های موثری بردارد.

حجت‌الاسلام اسدی در پایان از همه همکاران هلال احمر در استان خواست که با مدیرعامل جدید همکاری و همدلی کنند تا شاهد پیشرفت روزافزون این نهاد مردمی در خدمت به مردم باشیم.

در این مراسم همچنین از خدمات محسن ذاکری در طول دو سال خدمت خالصانه به عنوان مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52555

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.