• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
طرح شگفتانه بزرگ در حراج پست های مدیریتی ؛

حراج پست های مدیریتی کردستان تنها با داشتن سابقه گرداندن یک ستاد انتخاباتی 

  • کد خبر : 24161
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
حراج پست های مدیریتی کردستان تنها با داشتن سابقه گرداندن یک ستاد انتخاباتی 
دولت سیزدهم در استان کردستان به معنای واقعی در خلق عجایب بسیار کوشا بوده است ، از ارائه آمار های به دور از واقعیت گرفته تا انتصاب کسانی بر مسند هایی که شاید حتی آن فرد برگزیده اسم آن اداره به گوشش هم نرسیده باشد .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، روز گذشته بود که خبر انتصاب جناب آقای محرم وزیری عضو هیئت علمی دانشگاه و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در اداره کل استاندارد استان کردستان رسانه ای شد .

 

این خبر در اصل پیشانی انتخاب هایی بود که توسط تیم جهادی و انقلابی مدیریت استان برای پست های مدیریتی انتخاب می شوند ، درست است که در دولت های گذشته نیز این چنین انتخاب هایی بود اما این انتخاب طلایی خود کسی بود که در زمان انتخابات و در دولت گذشته مخالف سفت و سخت چنین گزینش هایی بود!

 

جناب محرم وزیری اگر از سوابق دانشگاهی شما فاکتور گرفت و تنها دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان را در نظر گرفت برایمان شرح دهید بدانیم اداره کل استاندارد و دبیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چه وجه اشتراکی باهم دیگر دارند که شما انتخاب اصلحی برای این مسند بوده اید آن هم از نظر دولتمردان انقلابی استان کردستان ؟

 

باور کنید مشکل این انتخاب بد بودن فرد انتخاب شده نیست ، تخصصی بودن آن اداره است که فرد غیر متخصص و بی تجربه در این زمینه برای آن انتخاب شده است ، با این کار بهتر است بگوییم چوب حراج را به پست های مدیریتی در استان کردستان زده اید .

 

استاندار گرانقدر اینگونه در اذهان عمومی نشان داده می شود که این انتخاب ها مصداق بارز هرکس در زمان انتخابات برای دولت سیزدهم کوشیده است پستی برایش کنار گذاشته شده است .

 

تنها سخنی که برای استاندار مردمی و معاون سیاسی ایشان وجود دارد این است که شما که از همان اول مخالف انتخاب های غلط بودید و در هر جا می روید این شعار را می دهید که با هیچ مدیری تعارفی نداریم اما بهتر نیست از این به بعد بگویید با هر مدیری هم خط ما نباشد تعارفی نداریم .

 

در همان اوایل پای کار آمدنتان در تیم اجرایی استان نشان دادید که از یک شهرستان به صورت دسته جمعی و گلچین مدیر انتخاب می کنید ، سپس نشان دادید بعضی انتخاب ها مدنظر شما نبوده است و گمان می رود تنها انتخاب فرد مناسب برای مسندی را کم داشتید که آن هم خدارا شکر اضافه کرده اید به روزمه درخشان خود ، مبارک است .

 

به یک هفته نکشیده است که اختیارات استانداران بیشتر شده است ، که ظاهراً گستردگی این اختیارات موجب انتخاب دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان بر صندلی ریاست اداره کل استاندارد استان شده است .

 

راستی آقای استاندار شما در زمان انتخاب فرمانداران اطلاعی به خودشان نمی دهید که قرار است چه پستی بگیرند ؟ چون تا کنون هر فرمانداری که زمزمه برکناریش را می شنود فورا متن استعفای خود را تقدیم محظرتان می کند ؟

 

تنها حرف باقی مانده دعوت استاندار بر اندکی تأمل در انتخاب ها و اقداماتتان است .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.