• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

زنان پرچمدار حفظ و حراست از بنیان خانواده اند تجلیل دادستان مرکز لرستان از مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان ۶۰۰ سند تک برگ اراضی کشاورزی در شهرستان مهرستان صادر شده است استقبال از ایستگاه فرهنگی پذیرایی بانک ملت در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر با ظهور انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل دیگر در هیچ جنگی پیروز نشد توقیف کامیون حامل ۱۴۰ دستگاه لوازم صوتی قاچاق جناب آقای استاندار این گرز را از دست آرش قیاسیان بگیر حضور شرکت ملی پست در نمایشگاه دستاوردهای تحولی ستاد مبارزه با موادمخدر تبیین تهدیدات زیستی و اهداف پدافند زیستی در نظام سلامت «زیر زمین»؛ روایتی از تاریخ یوگسلاوی که به حسرت خواری از کشوری متلاشی شده می‌پردازد/ این فیلم سفارشی نیست! آغازبکار پنجمین کاروان بزرگ ترویجی الگوی کشت پاییزه محصولات زراعی در سیستان وبلوچستان بررسی و تصمیم گیری درباره مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی و طرح های سرمایه گذاری در کارگروه رفع موانع تولید استان فارس

3
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد

حسنعلی عزات خواه به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد اداره کل آمورزش وپرورش استان از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.

  • کد خبر : 21215
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
حسنعلی عزات خواه  به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد  اداره کل آمورزش وپرورش استان  از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از  نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.
اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها و ایجاد جوی آرام برای دانش آموزان از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان به عوامل حوزه اجرایی امتحانات نهایی بود.

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی شهرستان بویراحمد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از حوزه امتحانات نهایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین..حسنعلی عزات خواه به همراه روسای اداره سنجش و امتحانات و ارزیابی عملکرد اداره کل آمورزش وپرورش استان از حوزه های امتحانی دبیرستان فرزانگان و سالن شهید ایزدپناه یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم قرار گرفتند.
اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها و ایجاد جوی آرام برای دانش آموزان از جمله تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش استان به عوامل حوزه اجرایی امتحانات نهایی بود.


یونس محمود زاده رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: امتحانات نهایی در سال تحصیلی جاری که از ۳۱ اردیبهشت ماه شروع شده ، با شرکت ۱۵ هزار و ۱۳۹ دانش آموز در پایه دوازدهم در ۹۳ حوزه امتحانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد حال برگزاری است.
وی افزود: از این تعداد دانش آموز ۸ هزار و ۶۴۷ نفر خانم و ۶ هزار ۴۹۲ نفر آقا می باشد که نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=21215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.