• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
6

حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان نمازی برای بررسی وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)

  • کد خبر : 27832
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیمارستان نمازی برای بررسی وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)
فارس_ استاندار فارس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در بیمارستان نمازی، آخرین وضعیت سلامت مجروحان حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) را مورد بررسی قرار دادند.

گیتی آنلاین_ دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دقایقی پیش با همراهی دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، با حضور در بیمارستان نمازی، وضعیت مجروحان حادثه تروریستی امشب در آستان مقدس شاهچراغ(ع) را ارزیابی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درحاشیه این بازدید با بیان اینکه در پی وقوع این حادثه، تیم اورژانس با سرعت در محل حادثه حضور یافته و کار انتقال مجروحان به سرعت آغاز شد، گفت: هم اکنون مجروحان این حادثه در بیمارستان های شیراز در حال دریافت خدمات تخصصی موردنیاز از جمله اعمال جراحی هستند.

دکتر حسینی ابراز امیدواری کرد با دعای خیر مردم و تلاش بی وقفه تیم های درمانی، تمامی مجروحان این حادثه تروریستی، سلامت خود را باز یابند.

او در این بازدید با رئیس بیمارستان نمازی و گروه جراحی، جلسه فوری تشکیل داده و دستورات تخصصی درمانی و توصیه های لازم پزشکی برای تسریع در روند سلامت مجروحان، صادر شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27832

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.