• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی ماه ربیع الاول با همکاری کانون های مساجد استان فارس معرفی سرویس های نوین پستی با هدف افزایش رضایت مشتریان خدمات نوین بانک صادرات ایران به خانواده بزرگ کسب‌ وکارهای اینترنتی روایتی از دوگانه‌های خیر و شر بودن انسان در «داگویل»/ برای جلوگیری از خشونت باید اصول اخلاقی فراتر از قانون باشد/ اتفاقات مطرح شده در جنبش می‌تو نتیجه نظام بده و بستان است! علی دستان زند برای دومین بار متوالی به شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور راه یافت  پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۰ اسفند در سیستان و بلوچستان تولید برق از منابع انرژی‌های تجدیدپذیر، نیاز روز آذربایجان غربی است جلوگیری از بیماریها با اقدامات پیشگیرانه ساده ارتقای بیش از ۳ برابری واحدهای مرغداری در شهرستان نیکشهر اجرای بیش از ۵۰۰۰ برنامه همزمان با ایام الله دهه فجر در آذربایجان غربی برگزاری درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی جهادی به نام سید الشهدای خدمت گزاران، شهید آیت الله رئیسی در روستای «کره بس» کوهمره سرخی رشد بیش از ۱۰۰ درصدی پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران در خرداد ماه

1
مجمع شورای راهبردی پتروشیمی پارس جنوبی

حضور تقی صانعی در شورای راهبردی خلاف میل علی عسکری نبود

  • کد خبر : 54194
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
حضور تقی صانعی در شورای راهبردی خلاف میل علی عسکری نبود
بر اساس شنیده ها در فضای مجازی خبری منتشر گردید که مدیرعامل پتروشیمی نوری با حضور خود در شورای راهبردی خلاف تصمیمات کلان هلدینگ خلیج فارس بوده است، از این رو خبرنگار موج انرژی بررسی کرد.

بر اساس شنیده ها در فضای مجازی خبری منتشر گردید که مدیرعامل پتروشیمی نوری با حضور خود در شورای راهبردی خلاف تصمیمات کلان هلدینگ خلیج فارس بوده است، از این رو خبرنگار موج انرژی بررسی کرد.

محتوای خبر فوق به عبدالعلی علی‌عسگری ارسال شد، وی خبر را تایید نکرد.

پاسخ به چند شبهه:

۱- چرا بدون حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (معاون وزیر نفت) جلسه برگزار شد؟ خبر منتشر شده فضای مجازی اشاره کرده به غیبت معاون وزیر نفت “مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی” در جلسه گرفته شده: باید به این موضوع اشاره کنیم که بیش از ۲ بار جلسه شورای راهبردی بنا به دلایل مختلفی (همچون: عدم حضور اعضای شورای راهبردی (مدیران عامل) در منطقه و سانحه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور فقید) لغو شده بود و اما جلسه ای که سه‌شنبه برگزار شد حضور “شاهمیرزایی” در جلسه قطعی شده بود، اما با توجه به حضور ایشان در در جلسه غیر پیشبینی شده ی شورای امنیت کشور(شاک) در آن روز نتوانستند با پرواز ساعت ۷ صبح عازم عسلویه شوند و متاسفانه پرواز ساعت ۱۰:۲۰ هم کنسل شده بود.

باید به این موضوع هم اشاره کنیم که سخاوت اسدی مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه نماینده تام الاختیار وزیر نفت در این شورا حضور داشته اند.

۲- در قسمت دیگری از این خبر اشاره شده “شرکت های تابع هلدینگ خلیج فارس” در جلسه حضور نداشته اند.

گفتنی است این مجمع با حضور ۹۴ درصدی پتروشیمی‌ها از جمله حضور پتروشیمی های تاثیر گذار و بزرگی مثل”پتروشیمی دماوند،پتروشیمی آریاساسول،مبین انرژی،کاویان و …” مورد استقبال قرار گرفت.

۳- در قسمت دیگری از این خبر گفته شده پتروشيمی آرياساسول و پارس از كميته اجرايی شورای راهبردی پتروشيمی های منطقه پارس حذف شدند: گفتنی است پتروشیمی آریا ساسول هم در دوره گذشته و هم در دوره جدید عضو بوده وجزء شرکت های موثر و راهبردی در این شورا بوده است همچنین باید اشاره کرد پتروشیمی پارس هم در دوره گذشته هم در دوره کنونی کاندید عضویت در کمیته اجرایی نشده است.

۴- در قسمت دیگری از این خبر اشاره به حضور محمد رضا سمیعی مدیرعامل سابق دماوند انرژی عسلویه دارد: طبق بررسی های بعمل آمده آقای سمیعی در این جلسه حضور نداشته و محمدرضا مهرافشان مدیرعامل کنونی دماوند انرژی شخصاً در جلسه حضور پیدا کردند.

طی خبرهای رسیده شده به موج انرژی جلسه ی بعدی شورای راهبردی با حضور “شاه میرزایی” خواهد بود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54194

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.