• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3
مدیر جهاد کشاورزی سپیدان:

حضور در انتخابات‌ قدرت مردم در انتخاب نمایندگان را به منصه ظهور می رساند

  • کد خبر : 44112
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۴:۱۶
حضور در انتخابات‌ قدرت مردم در انتخاب نمایندگان را به منصه ظهور می رساند
فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی بر شأن حضور موثر مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت تاکید کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات‌، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

گیتی آنلاین_ متن پیام شهاب الدین صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است. انقلاب اسلامی نشان داده است، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

اکنون در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

با اتکال به خداوند متعال امیدوارم بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و با حضور و مشارکت پُر شور در انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و عموم مردم جامعه به نحو احسن ادا کنیم.

اینجانب ضمن دعوت از مردم مومن و شهید پرور شهرستان سپیدان و به ویژه فعالین زیر بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان به مشارکت پُرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از صاحبان سخن و جهاد گران می خواهم به تبیین حق و تکلیف بودن در انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیر گذاری انتخاب صالحان را یاد آور شوند. با آرزوی توفیق.

شهاب الدین صالحی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44112

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.