• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس:

حضور هنرمندان در صف‌های رای، مروج مشارکت انتخاباتی است

  • کد خبر : 56978
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
حضور هنرمندان در صف‌های رای، مروج مشارکت انتخاباتی است
فارس_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با مشارکت در فرایند رای گیری دومین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور اهالی فرهنگ و هنر در صف‌ رای ، ترویج کننده مشارکت انتخاباتی است.

گیتی آنلاین_ حمیدرضا قانعی روز جمعه پس از آنکه با حضور در شعبه اخذ رای حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رای خود را به صندوق انداخت، در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: جامعه فرهنگ و هنر مانند دیگر اصناف و اقشار جامعه همواره در انتخابات مشارکت کرده‌اند، با این تفاوت که به واسطه شناخته شده تر بودن، حضورشان در پای صندوق رای معنای دیگری به همراه دارد و مروج مشارکت انتخاباتی است.

وی افزود: اهالی فرهنگ و هنر فارس همواره در این رویداد سرنوشت‌ساز شرکت کرده اند و مردم را هم به پای صندوق‌های رای فراخوانده‌اند و به نظر می‌رسد، این دوره نیز شاهد حضور پررنگ اهالی فرهنگ و هنر فارس در صف‌های اخذ رای باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: مردم ایران یکبار دیگر در چهل و پنجمین سال انقلاب اسلامی در معرض انتخاب قرار گرفتند و به عنوان یکی از ارکان جدی جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: مردم به عنوان رکنی مهم در نظام جمهوری اسلامی هویت دارند و همیشه در صحنه بوده اند و این بار نیز با مشارکت خود، آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم می زنند.

قانعی عنوان کرد: مردم با انگیزه‌های مختلف در انتخابات شرکت می‌کنند، برخی برای پاسخگویی به ندای رهبر معظم انقلاب پای صندوق های رای حاضر می‌شوند، برخی برای پاسداشت خون شهدا و بزرگداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به پای صندوق‌ها می‌آیند و برخی برای بالا نگه‌داشتن پرچم انقلاب اسلامی در انتخابات مشارکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: نتیجه انتخابات هر چه رقم بخورد، پیروز نهایی مردم هستند و امیدواریم فردای انتخابات همدلی و انسجام بین مردم بیش از پیش شود و مسئولان جمهوری اسلامی به این واسطه، انقلاب اسلامی را سهل تر و بهتر به پیش ببرند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56978

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.