• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

 حضور پررنگ حافظان قرآن در جامعه، سدی در برابر ظلم و تاریکی

  • کد خبر : 59654
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۴
 حضور پررنگ حافظان قرآن در جامعه، سدی در برابر ظلم و تاریکی
رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران، در مراسمی در مشهد با اشاره به نقش حیاتی حافظان و قاریان قرآن کریم در جامعه، بر ضرورت مقابله با ظلم و حفظ ارزش‌های دینی تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، وحید عبیری در افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که در مشهد مقدس به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران که در هتل مدینه الرضا مشهد برگزار شد اظهار کرد: از جوار حرم پرفروغ امام هشتم امام رضا (ع) سلام و درود می فرستیم به پیشگاه مقدس امام زمان ارواحنا له الفدا، روح پرفتوح امام راحل و همه شهدا و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر می کنیم برای رهبر معظم انقلاب و همه خدمت گزاران راستین انقلاب و گرامی میداریم.

وی ضمن تسلیت به یاد و خاطره شهید جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: به قول سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شرط شهید شدن شهید بودن است. ایمان واقعی نه در زبان بلکه در عمیق ترین لایه های درونی انسان تبلور پیدا می‌کند.هرجا که نور نباشد تاریکی حکم فرما می شود.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر نقش پررنگ حافظان و قاریان قرآن کریم در جامعه بیان داشت: شما عزیزان که مفتخر به انس با قرآن کریم هستید هیچ وقت نباید در جامعه ، محیط زندگی و محل کار خود به ایفای نقش حداقلی اکتفا کنید.

 

عبیری بیان کرد: حضور پررنگ شما عزیزان در همه عرصه ها در دنیای رو به تاریکی امروز قطعا روشنی بخش و امید بخش خواهد بود.

وی در پایان گفت: از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات که از هفته ها قبل جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات شبانه روز تلاش کرده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم. امیدوارم دعای شما عزیزان همواره پشتوانه همکاران من در شرکت پالایش نفت تهران باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59654

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.