• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

حماسه انتخاباتی در خراسان رضوی با نظارت دقیق

  • کد خبر : 56044
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
حماسه انتخاباتی در خراسان رضوی با نظارت دقیق
سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت خلق حماسه انتخاباتی، از نظارت گسترده بر روند انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، محسن نجات، سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی، با تاکید بر اهمیت خلق حماسه انتخاباتی که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشته‌اند، اظهار داشت: با توجه به حضور چهارصد و هفتاد بازرس به صورت هر ده شعبه یک بازرس، به لطف خدا شرایط بسیار آرامی را در استان تجربه می‌کنیم.” وی افزود: “وظیفه سنت بازرسی کنترل جریان انتخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرا مردم است و سلامت انتخابات به معنای حقیقی رسالتی است که مجموعه بازرسی انتخابات بر عهده دارد.

نجات با اشاره به نمایندگان ویژه که به صورت محسوس و غیرمحسوس بر عملکرد بازرسان نظارت دارند، گفت: بیست و پنج نفر بازرس غیرمحسوس در این دوره ساماندهی شده‌اند که از ساعات اولیه رای‌گیری در حال بررسی هستند.

وی تاکید کرد که گزارشات واصله نشان از آرامش و پایداری شرایط در استان دارد و حضور بی‌نظیر مردم در انتخابات بسیار مسرت‌بخش و خوشحال‌کننده است.

سرپرست دفتر بازرسی استانداری خراسان رضوی همچنین اعلام کرد: “عزیزان می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۱ و شماره ۳۸۵۵۶۱۶۳ به ما اعلام کنند. همکاران ما به هوش هستند و آماده شنیدن اخبار و گزارشات یا تخلفات احتمالی هستند.”

نجات با بیان اینکه تا این لحظه ۷۷ مورد گزارش ثبت شده، افزود: بیشتر گزارشات مربوط به راهنمایی و نشانی صندوق‌ها بوده است و تخلفات جدی و خاصی مشاهده نشده است.” وی از مردم خواست تا همچنان با حضور پرشور و مشارکت فعال در انتخابات، این حماسه بزرگ را رقم بزنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=56044

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.