• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

حمایت اداره ورزش خراسان رضوی، کلید موفقیت در میزبانی مسابقات کشوری/امتیازات ویژه برای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی در میزبانی مسابقات کشوری

  • کد خبر : 58901
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۶
حمایت اداره ورزش خراسان رضوی، کلید موفقیت در میزبانی مسابقات کشوری/امتیازات ویژه برای هیئت‌های ورزشی خراسان رضوی در میزبانی مسابقات کشوری
مسئول هیئت کنگ فو و هنرهای رزمی استان خراسان رضوی گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان، فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی مسابقات کشوری است. هر هیئتی که بتواند در این راستا قدم‌های مثبتی بردارد، از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، قربان اعظمی در حاشیه مسابقات کنگ فو جام امام رضا ویژه نونهالان و نوجوانان اظهار کرد: مسابقات کشوری کنگ فو و هنرهای رزمی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور حدود ۳۰۰ نفر شرکت‌کننده و ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی، داوران و مربیان در حال برگزاری است که در مجموع، ۴۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

وی افزود: این مسابقات از صبح امروز آغاز شده و تا فردا، جمعه پنجم مرداد، ادامه خواهد داشت. برگزیدگان این مسابقات حدود ساعت چهار یا پنج عصر مشخص و در مراسم اختتامیه، مدال قهرمانی و حکم قهرمان کشوری به آنان اهدا خواهد شد.

اعظمی همچنین به نام مقدس این مسابقات(جام امام رضا) اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات به نام مقدس امام رضا (ع) برگزار می‌شود و پس از پایان مسابقات و مشخص شدن نفرات اول تا سوم، به آنان مدال قهرمانی و حکم قهرمان کشوری با امضای فدراسیون کنگ فو و هنرهای رزمی اهدا خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با انعکاس مثبت این مسابقات در کشور و فدراسیون، امکان میزبانی دوره‌های بعدی نیز برای استان فراهم شود.

اعظمی در خصوص تعداد تیم‌های شرکت‌کننده توضیح داد: در این مسابقات تیم‌هایی از بیست استان کشور حضور دارند و تهران و خراسان رضوی هر کدام دو تیم ارائه داده‌اند. در مجموع، مسابقات با حضور ۲۲ تیم از سراسر کشور آغاز شده است.

وی از حمایت‌های اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تقدیر کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون و اداره ورزش و جوانان استان، فراهم کردن شرایط مناسب برای میزبانی مسابقات کشوری است. هر هیئتی که بتواند در این راستا قدم‌های مثبتی بردارد، از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=58901

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.