• امروز : شنبه - ۱۷ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024

اخبار ویژه

برگزاری نشست نقش و جایگاه هوش مصنوعی در دیپلماسی عمومی نوین غیرت ترک و بلوچ قبول نمی کند! فعالیت بالغ بر ۸۰ هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری /بنظارت دقيق و آماده‌سازي کامل براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري ترور شهید هنیه نقض آشکار حقوق بین‌الملل است آزادی ۷۰ زندانی غیرعمد در سال ۱۴۰۲ از زندانهای استان پیوند علم و هنر در موزه علوم زمین با حضور چهل و سه هنرمند «تهرانِ عاشق» رونمایی می‌شود  تاکید بر مدیریت منابع و مصارف در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان فارس با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران افتتاح بیش از ۱۲ درصدکل پروژه بخش کشاورزی کشور در سیستان‌وبلوچستان در حکمی از طرف دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد دکتر معصومه علیزاده به عنوان سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی و از خدمات رئیس قبلی این بیمارستان تقدیربه عمل آمد احسان عباسی با «قوی گنگ» برنده جایزه ۱۰هزار دلاری جشنواره لس‌آنجلس شد به دنبال تقویت سرمایه های اجتماعی بخش کشاورزی هستیم

0
نماینده مردم اهواز در مجلس:

حمایت از توسعه زیر ساخت‌های پست در مسیر هوشمندسازی ضروری است

  • کد خبر : 57820
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
حمایت از توسعه زیر ساخت‌های پست در مسیر هوشمندسازی ضروری است
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست پست استان خوزستان گفت: با توجه به رویکرد تحول خواهانه شرکت ملی پست در استفاده از فناوری‌های نوین در مسیر هوشمندسازی خدمات و سرویس‌ها، حمایت از توسعه زیرساخت‌های این شرکت ضروری است.

گیتی آنلاین_ محمد امیر با اشاره به نقش پست در توسعه جوامع، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها و منابع ملی و استانی در تحقق خدمات هوشمند پست تاکید کرد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس، تعهد و مسئولیت پذیری را از ویژگی‌های مهم کارکنان پست عنوان کرد و ارائه خدمات در شرایط سخت آب و هوایی این روزهای کشور و تعطیلی سایر دستگاه‌ها را گواهی بر این ادعا دانست.

وی اقدامات شرکت ملی پست در راستای توسعه تجارت الکترونیک را نیز گامی موثر در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال ذکر کرد و افزود: این اقدامات فرصت‌های جدیدی را برای کسب و کارها فراهم کرده است.

امیر در ادامه خواستار هوشمندسازی هر چه سریعتر مرکز تجزیه و مبادلات پست خوزستان با توجه به موقعیت استراتژیک و گستردگی صنایع و حجم مبادلات در این استان شد و بر حمایت همه جانبه از این پروژه تاکید کرد.

حمیدرضا فضلعلی‌پور سرپرست پست استان خوزستان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت پست استان و تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مسیر هوشمندسازی ارایه داد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=57820

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.