• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024

اخبار ویژه

«انگار» در تماشاخانه استاد انتظامی  دیدار و تکریم از خانواده معظم شهداء تخصیص کد دستگاه اجرایی به سازمان همیاری لرستان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور فرآوری علمی مواد معدنی‌ در راستای جلوگیری از خام فروشی ، افزایش ارزش افزوده و زمینه رشد و شکوفایی اقتصادی استان است دیدار چهره به چهره رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با مردم شهرستان کنگان در کاروان خدمت دولت سیزدهم نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور بازدید نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان از پروژه های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سیستان و بلوچستان در کشور عراق سیمان درود به مجمع نوبت دوم رفت پروژه تقاطع غیر همسطح شیخ آباد_فردیس اجرا می شود آیین بزرگداشت شهدای راه خدمت، شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان ایشان برگزار شد نبود پلاک شهرداری، معضل اصلی توزیع مرسولات پستی در آذربایجان غربی/لزوم نصب پلاک هوشمند در درب منازل برگزاری تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال و فوتسال در استان فارس

3

حمایت از جوانان خلاق و جویای کار

  • کد خبر : 40110
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
حمایت از جوانان خلاق و جویای کار
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت:رسالت صندوق های پژوهش و فناوری سرمایه گذاری های ریسک پذیر و حمایت از جوانان خلاق و جویای کار است‌.

گیتی آنلاین- مهدی عرب اظهار داشت: این صندوق از سال ۹۸ با هدف تامین مالی پروژه های واحدهای فناور و دانش بنیان آغاز بکار کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین صندوق پژوهش و فناوری در بحث فروش محصولات شرکت های دانش بنیان در استان حمایت های ویژه ای را انجام می دهد.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری در بین جوانان مستعد استان تحرک علمی ایجاد کرده و به عنوان یک رسالت برای تحقق این امر در حوزه علم سرمایه‌گذاری می‌کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان دارای جمعیت جوان و ضریب هوشی بالایی است که باید با استفاده از این ظرفیت هر روز به یک نوآوری، خلاقیت و تولید جدید در استان برسیم.

وی اظهار کرد: این صندوق از سال ۹۸ در استان آغاز به کار کرد و تامین مالی پروژه های واحدهای فناور و دانش بنیان پارک و علم فناوری استان را در دستور کار دارد.

عرب اظهار کرد: همچنین صندوق پژوهش و فناوری در بحث فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان در استان حمایت‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری حلقه بین دانشگاه و صنعت است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه، حمایت از ایده‌ها و شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات کم بهره از برنامه‌های پیش روی این صندوق در استان است.

عرب گفت: صندوق‌های پژوهش و فناوری با هدف تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی شرکت‌های دانش بنیان تاسیس شده و ما هم در استان با همین رویکرد فعالیت خواهیم کرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در صندوق پژوهش و فناوری بحث سرمایه گذاری ریسک پذیر را بیشتر مورد توجه قرار داده‌ایم چرا که قطعا در ایده های جدید بخصوص در بخش فناوری توجه به آن ضروری است.

عرب خاطرنشان کرد: قطعا هر ایده نو و مجموعه مدیریتی متخصص و صاحب تجربه در استان می تواند باعث تحولات بزرگ شود. رویکردهای جدید صندوق می‌تواند در مدیریت و پیشبرد برنامه‌های دانش بنیانی استان اثرات خوبی داشته باشد و باعث می‌شود حرکت وسیعتری برای آینده داشته باشیم.

نورعلی جیلانی سرمایه‌گذاری افغانستانی نیز در این نشست از زحمات شبانه روزی محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به منظور حمایت بی‌دریغ از تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران و تلاش در جهت رفع مشکلات پیش روی آن‌ها، گفت: خواسته ما از مسئولین در این استان این است که نگذارند تا افراد دیگر از سایر استان‌ها برای سرمایه‌گذار در سیستان و بلوچستان مشکل ایجاد کند چرا که این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است علاوه براینکه با دو کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است به آب‌های آزاد هم راه دارد و مسئولین باید به این مورد توجه ویژه داشته باشند که این ظرفیت هم برای افغانستان خوب است و هم برای پاکستان، به همین دلیل سرمایه‌گذار نباید اذیت شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار در جایی که باشد باعث آبادی آن قسمت خواهد شد و همه از وجود سرمایه گذار به دلیل رونق اقتصادی استقبال می‌کنند، با توجه به حمایت‌های مسئولین و استاندار سیستان و بلوچستان و با توجه به ظرفیت استان به دلیل همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان و وجود بندر چابهار و همچنین اعلام آمادگی سرمایه گذاران به سرمایه‌گذاری در این استان، تلاش می‌کنیم تا این استان به قطب اقتصادی کشور تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=40110

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.