• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

اخبار ویژه

زنگ خطر تب کریمه کنگو در فارس به صدا درآمد / گوشت را از قصابی های بین راهی خریداری نکنید دومین گلخانه تابع اقلیم در شیراز به بهره برداری رسید بافت تاریخی نوبندگان در شهرستان فسا سرو سامان می گیرد/ اعتبار طرح مرمت این بافت نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان است «آنیتا، گمشده در اخبار» به جشنواره استانبول رفت عملیات ساخت پردیس فرهنگی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در حاشیه شهر زاهدان آغاز شد جهان‌شهر مراغه الگویی برای اجرای برنامه شهر سالم در سایر شهرهای کشور بانک های سیستان و بلوچستان دو هفته مکلف به پرداخت تسهیلات کامل طرح نهضت ملی مسکن هستند رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدخبرداد : / آغاز تولید و پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس تا ۲ دی ۱۴۰۲ ال‌جی بار دیگر به ریاست کارگروه Next G برگزیده شد. نقره داغ قاچاقچی ارز در ایرانشهر عدم تزریق بودجه لازم، راه‌های مواصلاتی، فرودگاه سه مسئله مهم نیشابور

0
در دیدار رئیس کمیته امداد با امام جمعه کرمان عنوان شد؛

حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمان

  • کد خبر : 64889
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمان
کرمان_ رئیس کمیته امداد گفت: در استان کرمان ۱۰ هزار فرزند یتیم و ۱۷ هزار نفر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

گیتی آنلاین_ سید مرتضی بختیاری در سفر به استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار با ارائه گزارشی از کمک‌های مردمی و خیران به کمیته امداد استان کرمان، گفت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد استان کرمان طی سال‌گذشته ۱۸۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

بختیاری با شااره به میزان کمک‌های مردمی در سال جاری، افزود: این رقم در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰ میلیارد تومانی داشته و نشان می‌دهد با وجود مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردمی افزایش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲۵ هزار و ۵۶۵ دانش‌آموز ابتدایی و ۲۳ هزار و ۲۶۷ نفر دانش‌آموز دبیرستانی و هنرستانی در استان کرمان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: همه این دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های نوشت‌افزار دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد از حمایت این نهاد از ۵۳۵ نفر نخبه در استان کرمان  خبر داد و بیان کرد: در استان کرمان ۱۰ هزار و ۱۶۴ نفر یتیم و ۱۷ هزار و ۵۹۷ نفر فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار گفت: در خصوص اهدای جهیزیه، برخی‌ نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نیستند اما به این کمک‌ها نیاز دارند که باید به آن توجه شود.

وی پیش‌بینی مشوق‌هایی در بخش زکات و تجدید نظر در برخی موارد مرتبط با این مهم را لازم دانست.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.