• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

ایجاد دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر آتش‌بر در اراضی لرستان اختصاص ۵۰ درصد پورتفوی اعتباری بانک سامان به حوزه تولید تقسیم سود ۵۰ درصدی هر سهم تولید نیروی برق دماوند توزیع ۵ هزار تن برنج در بین خانواده های کم برخوردار توسط هلال احمر اورژانس خط مقدم بهداشت و درمان است پنجمین رویداد فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود / دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج از برگزاری این رویداد در روزهای پایانی شهریور خبر داد. ​ بانک صادرات ایران با «ست» به همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌آید امام خمینی بزرگ مردی از عصر گذشته تا عصر حاضر تقویت روابط و توسعه همکاری های مشترک بانک ملی ایران با فعالان عرصه صنعت فولاد و معدن کشور تجلیل از خانواده های معزز شهدای منتسب به شرکت ملی پست شیوه نامه رویداد هسته فناوری دانشجویی«هدف» و درخواست شرکت دارویی مستقر در پارک فناوری سلامت شیراز، بررسی شد کارنامه درخشان بیمه ملت از رشد ۳۳۷ درصدی سود تا اخذ مجوز اتکایی از خارج/

3
در همکاری با علی موثقی؛ 

حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید 

  • کد خبر : 48263
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
حمید البرز با «دیوونگی» به دنیای موسیقی می آید 
حمید البرز چهره جدیدی از خوانندگان عرصه پاپ-کلاسیک است که در همکاری با پیشکسوتان موسیقی به زودی پا به عرصه می گذارد. 

حمید البرز قطعاتی را آماده انتشار کرده که قرار است به زودی منتشر شوند. او در تولید این قطعات با علی موثقی در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده همکاری داشته است.

اولین قطعه ای که قرار است از این خواننده منتشر شود، قطعه «دیوونگی» با آهنگ و تنظیم علی موثقی بر روی ترانه‌ای از آناهید عبدالهی است.

در تولید این قطعه هنرمندان پیشکسوتی همچون ناصر رحیمی(فلوت)، علی جعفری‌پویان، میلاد عالمی، حامد کرمانی(ویلن اول و دوم)، سهراب برهمندی، علی جعفری‌پویان (ویولا)، کریم قربانی(ویولنسل)، فیروز ویسانلو(گیتار)، بابک ریاحی‌پور(گیتار باس)، علی موثقی (پیانو- سازها و صداهای الکترونیک)، بهنام ابطحی(درام)، همایون نصیری (پرکاشن)، حسین فعله‌گری(صدابردار-استودیو سرنا)، راشا تقی پور( میکسینگ و مسترینگ-استودیو ویوا) و لی‌لا رضایی مشاور و مدیر رسانه همکاری دارند.

حمید البرز در همکاری با هنرمندان نامبرده قطعاتی را آماده انتشار دارد که در بازه زمانی برنامه ریزی شده منتشر شده و به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. اولین قطعه رسمی این خواننده با عنوان «دیوونگی» در فصل بهار رونمایی و منتشر می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.