• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

خادمان حوزه سلامت از آمادگی کامل جهت اجرای هرچه بهتر ماموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر برخوردار هستند

  • کد خبر : 29750
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خادمان حوزه سلامت از آمادگی کامل در حوزه‌های بهداشت، درمان، دارو و اورژانس پیش‌بیمارستانی جهت اجرای هرچه بهتر ماموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین از خراسان رضوی،  دکتر محمود شبستری در نشست خبری کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر، اظهار کرد: پس از اتمام ماموریت طرح نوروزی ۱۴۰۲، بلافاصله برنامه‌ریزی لازم را جهت اجرای هرچه بهتر ماموریت دهه پایانی ماه صفر و خدمات شایسته در حوزه سلامت به عزاداران رضوی داشته است.

وی با بیان اینکه در این ایام تمامی کلینیک‌ها و مراکز درمانی دانشگاهی و غیردانشگاهی و فعالان حوزه‌های بهداشت، دارو و اورژانس پیش بیمارستانی از آمادگی کامل برخوردارند، خاطرنشان کرد: ما در جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر از ظرفیت سپاه امام رضا(ع)، جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و دیگر مجموعه‌های شهری و استانی در بخش‌های دولتی، نظامی، مردمی، خصوصی و خیریه‌ای بهره‌مند هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: ما در حوزه دارو و شیرخشک مدیریت خوبی داشتیم، ضمن اینکه داروی بیماران هموفیلی هم به‌خوبی تامین است و در سفری که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای آینده خواهد شد به‌طور ویژه این موضوع را پیگیری می‌کند.

شبستری افزود: طرح توزیع و نظارت دارو و شیرخشک با کد ملی در حال مطالعه و برنامه‌ریزی بوده که پس از اتمام اقدامات موردنیاز به‌صورت رسمی وارد فاز اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ما توزیع و عرضه دارو را طبق سامانه طراحی شده خواهیم داشت، گفت: ما در شرایط فعلی بحران دارو نداریم و اگر هم مشکلی باشد به‌سرعت برطرف خواهد شد‌.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29750

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.