• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

هفتمین دوره داوری مهر اصالت صنایع‌دستی جنوب کشور در شیراز برگزار می‌شود سرپرست پست استان مرکزی منصوب شد هاب پستی چیست؟ «سیمارت» و تسهیلات سازمانی بانک سینا برای کارمندان با چاشنی تنوع – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی تیبا در محور شیراز- یاسوج خبر داد. طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست ۲۳۰ کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت فعالیت ۳۶٠ پایگاه ثابت و سیار در جشن نیکوکاری آذربایجان غربی اکران بسته فیلم کوتاه ژانر وحشت در گروه سینمایی هنروتجربه بازدید کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از روند اجرای واکسیناسیون هپاتیت «ب» در مراکز زایشگاهی دستگیری دو نفر متخلف محیط زیست شهرستان اقلید به جرم شکار و حمل سلاح  کتاب سردار دل ها در مشهد رونمایی شد نماینده شهرستانهای کهگیلویه، چرام، بهمئی و‌ لنده همچنین نماینده شهرستانهای بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم خواستار استفاده از همه ظرفیتها و فرصتها برای بالندگی و پویایی نظام تعلیم وتربیت در استان شدند.

7
طی حکمی از سوی رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران ؛

خانم محبوبه فغان زاده عضو انجمن مدیریت کسب وکار کشور شد.

  • کد خبر : 28940
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
خانم محبوبه فغان زاده عضو انجمن مدیریت کسب وکار کشور شد.

به گزارش گیتی آنلاین؛ باصدور حکمی از سوی محمد هادی عسکری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران خانم محبوبه فغان زاده بندارخیلی بعنوان عضو این انجمن منصوب شد. متن حکم به شرح ذیل است: سرکارخانم محبوبه فغان زاده بندارخیلی باعنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی،به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان عضو انجمن […]

به گزارش گیتی آنلاین؛ باصدور حکمی از سوی محمد هادی عسکری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران خانم محبوبه فغان زاده بندارخیلی بعنوان عضو این انجمن منصوب شد.

متن حکم به شرح ذیل است:

سرکارخانم محبوبه فغان زاده بندارخیلی

باعنایت به سوابق ارزشمند جنابعالی،به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان عضو انجمن مدیریت کسب و کار ایران منصوب می شوید.امید است ضمن هماهنگی کامل با انجمن و درچارچوب اساسنامه و آئین نامه های آن با حداکثر توان خود در حوزه کسب و کار در پیشبرد امور مرتبط با ماموریت های انجمن موفق و موید باشید.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.