• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2
وزیر ارشاد در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خبرنگاران اعزامی، مظلومیت مردم غزه را منعکس می‌کنند

  • کد خبر : 34322
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
خبرنگاران اعزامی، مظلومیت مردم غزه را منعکس می‌کنند
اسماعیلی گفت: کاروانی از همکاران رسانه‌ای به مرز اردن رفتند، بخشی هم دیروز به لبنان رفتند تا بتوانند فضای مظلومیت مردم غزه را منعکس کنند.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: کاروانی از همکاران رسانه‌ای به مرز اردن رفتند، بخشی هم دیروز به لبنان رفتند. برنامه‌های فشرده‌ای دارند تا بتوانند فضای مظلومیت مردم غزه را منعکس کنند.

وی افزود: بخشی هم با کشتی کمک‌های انسان دوستانه به غزه عازم خواهند شد.

وزیر ارشاد گفت: آنچه هفته گذشته در رابطه با بیانیه سینماگران رخ داد نمونه یک شیطنت رسانه‌ای بود. آن چیزی که اتفاق اتفاده بود یک گشایش مهم در حوزه اقتصاد سینما بود.

اسماعیلی تاکید کرد: مدیر مربوطه در سازمان سینمایی اعلام کرده بود فیلم‌هایی که عواملی از آن‌ها دچار مشکلاتی هستند که نمی‌توانند در برخی فعالیت‌های عادی حضور داشته باشند ما نمایش آن فیلم‌ها را منوط به این ممنوعیت نکردیم.

وی ادامه داد: فیلم‌های متعددی به نمایش درآمده که عوامل آن‌ها مشکل داشتند که اگر در گذشته بود آن فیلم نباید نمایش داده شود. این جوسازی‌های نادرست و کذب برای این صورت می‌گیرد که جلوی درخشش سینمای ایران گرفته شود.

اسماعیلی اظهار کرد: در آغاز کار دولت سیزدهم اعلام کردیم هدف ما خودکفایی در تولید کاغذ تحریر است. شاید برخی نگران بودند که اجرایی کردن این هدف با سختی همراه و امکان آن دشوار باشد، اما این‌ وعده محقق شد.

وی بیان کرد: در آغاز فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم ، حدود ۵ هزار تن کاغذ در کشور تولید می‌شد اما اکنون به آستانه ۸۰ هزار تن رسیده است و تمام نیاز حوزه کاغذ تحریر و فرهنگی تامین می‌شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.