• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالرضا پورذهبی :

خبرنگار باید در صدد حل مشکل مردم و حسِ دلسوزی داشته باشد

  • کد خبر : 27279
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴
خبرنگار باید در صدد حل مشکل مردم و حسِ دلسوزی داشته باشد
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خبرنگاران دلسوز ، جزو نخبه ها و فرهیخته اند که در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار هستند ، خبرنگار باید در صدد حل مشکل مردم و حسِ دلسوزی داشته باشد.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی درنشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز خبرنگار ، اظهار داشت: خبرنگاران دلسوز ، جزو نخبه ها و فرهیخته اند که در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار هستند ، خبرنگار باید در صدد حل مشکل مردم و حسِ دلسوزی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: علی‌رغم وجود ظرفیت‌های مختلف در استان اما آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است ، از سال ۹۲ مرزهای تجاری استان بسته شده و سال‌ها قبل، ذوب آهن قروه به تعطیلی کشیده شد اما خوشبختانه اکنون پروژه‌های متعددی در کردستان در حال اجراست، منطقه آزاد بانه و مریوان تصویب شده و با توجه به پتانسیل های فراوانی که در استان وجود دارد از جمله مرز ، مناطق آزاد بانه و مریوان ، گردشگری و کشاورزی ، بازگشایی کارخانجات و واحدهای تولیدی و انواع دیگر پتانسیل ها ، امید زیادی برای توسعه استان کردستان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد : درخصوص آتش‌سوزی‌ جنگل‌های مریوان شاید کم‌ توجهی شده باشد ، اما دلیلی ندارد که نهاد یا سازمانی جنگل‌ها را آتش بزنند ، این ادعاها صحت ندارد و همچنین ستاد بحران استانداری لحظه به لحظه اقدامات انجام شده در جهت اطفا حریق جنگل‌های مریوان را برای بنده گزارش کرده و مستندات آن نیز موجود است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان درخصوص ابهامات موجود در زمینه جلسه شورای زکات استان خاطر نشان کرد:در سال گذشته تعهدات استان در زمینه جمع‌آوری زکات ۳۹ میلیارد تومان بوده است که ، به ۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت ! بودجه کمیته‌امداد دو هزار میلیارد تومان است که نسبت به این میزان پول زکات، بسیار رقم بالایی می باشد .

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد : زکات در چند بخش “غلات، مال‌التجاره، مستحب، فطره و کفاره” عنوان می شود که از ۵۲ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده ۳۵ میلیارد تومان مربوط به زکات فطریه ، سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زکات غلات ، زکات مال‌التجاره ۷ میلیارد تومان و مابقی در سایر حوزه‌ها است . این پول های جمع‌آوری شده توسط معتمدین هزینه و کمیته امداد تنها گزارش آن را جمع‌آوری‌ کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد : بنده به هیچ عنوان در انتخابات خبرگان رهبری شرکت نخواهم کرد و از روز اول باخود عهد کرده ام در هیچ انتخاباتی در این استان شرکت نکنم ، از عزیزانی که جلو بیایند و تنور انتخابات را داغ کنند استقبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27279

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.