• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1

خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر با تمام ظرفیت‌ها

  • کد خبر : 63049
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر با تمام ظرفیت‌ها
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، از تلاش‌های گسترده شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت رضا (ع) در دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، به نقل از ستاد خبری دهه پایانی صفر شهرداری مشهد، مجید طهوریان عسگری در حاشیه بازدید از اقدامات شهرداری مشهد برای دهه پایانی صفر با اشاره به اتحاد و هماهنگی در اقدامات اجرایی شهرداری، اظهارداشت: تمامی معاونت‌ها از جمله حوزه‌های فرهنگی، حمل و نقل، عمران و خدمات شهری با تمام توان خود برای فراهم کردن بهترین شرایط برای زائران حضرت رضا (ع) در حال فعالیت هستند.

وی افزود:مجموعه شهرداری مشهد با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و امکانات، تلاش می‌کند تا زائران در بهترین وضعیت زیارت کنند. نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر اهمیت خدمات‌رسانی، گفت: منطقه ثامن به عنوان مرکز خدمات، بیشترین تلاش را برای ارائه خدمات به زائران انجام می‌دهد و از ظرفیت‌های دیگر مناطق، هیئت‌ها و موکب‌ها بهره می‌برد.

طهوریان عسگری تصریح کرد: امسال ظرفیت‌های خدمت‌رسانی نسبت به سال گذشته دو برابر شده و این به معنای آمادگی بیشتر برای اسکان زائران و ارائه خدمات به آن‌هاست. نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: گزارش‌ها و بازدیدها نشان می‌دهند که خدمات به خوبی در حال ارائه است و تلاش‌ها به گونه‌ای است که هیچ زائر بدون مکان اسکان نخواهد ماند.

وی در پایان از مردم و مسئولان خواست تا با همکاری و حمایت خود، میزبانی شایسته‌ای از زائران حضرت رضا (ع) داشته باشند و با توجه به افزایش ظرفیت‌ها، مشکلات اسکان زائران به حداقل برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.