• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5

خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید بررسی شد

  • کد خبر : 26365
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) خرم بید بررسی شد
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در شهرستان خرم بید، از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان بازدید کرد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه برنامه های سفر امروز خود به مناطق مختلف استان فارس و پایان دومین دور از سفرهای استانی، در شهرستان خرم بید حضور یافته و از بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

او دراین بازدید ضمن حضور در بخش های مختلف این مرکز درمانی مانند اورژانس، اتاق عمل، دیالیز و احیای قلبی ریوی و پایش روند خدمت رسانی به بیماران، با بیماران و همراهان آنان در خصوص میزان رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات، گفت و گو داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین در گفت و گو با مسوولان این مرکز درمانی، بر اهمیت استفاده بهینه از نیرو و ظرفیت های موجود حوزه سلامت، در راستای ارتقای کیفیت خدمات بهداشت و درمان تاکید کرد.

بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان خرم بید با دارا بودن ۳۲ تخت بیمارستانی، با حضور ۱۴ پزشک متخصص، در کنار دیگر تیم های درمانی و پشتیبانی، پذیرای بیماران در حیطه های تخصصی است.

در این بازدید دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسوولان حوزه سلامت شهرستان خرم بید، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26365

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.