• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

رونق کسب و کارها با توسعه زیرساخت های پستی سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو برپایی میز خدمت به مناسبت هفته دولت در حاشیه برگزاری مراسم نماز جمعه شهرستان خلیل آباد آزمون استخدامی ۲۵ هزار نیروی انسانی حوزه سلامت تا دو ماه آینده برگزار می شود دیدار رمضانی وزیر بهداشت با فعالان دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۱۷ مشترک خوش مصرف استان فارس، برنده جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی شدند سی و ششمین یادواره شهید عارف مهدی خوش سیرت در گلزار شهدا آستانه اشرفیه برگزار می‌شود دستگیری دو نفر متخلف شکار غیر مجاز در پارک ملی قطرویه استان فارس  درآخرین روز از هفته دولت؛ ۲۳ پروژه شهرداری کومله با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان افتتاح شد نسخه ویژه نابینایان «لیلی با من است» با صدای حسن معجونی منتشر می‌شود انتقاد توئیتری خبرنگار و فعال رسانه ای از عملکرد ضعیف مدیر عامل پتروشیمی فارابی در حوزه جذب نیروی غیربومی و خدمات پتروکارت نمایش زندگی، زمانه و احوالات چهار زن نوازنده‌ی شمال خراسان در «طرقه»

1

خدمات رسانی کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان در پایانه های مرزی جهت بازگشت زائرین اربعین حسینی

  • کد خبر : 61663
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
خدمات رسانی کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری سیستان و بلوچستان در پایانه های مرزی جهت بازگشت زائرین اربعین حسینی
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به اعزام حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای این استان به مرزهای غربی کشور از تاریخ یکم لغایت ۸ شهريور ماه سالجاری، سرویس دهی به سایر خطوط و مقاصد، محدود و کلیه ناوگان به منظور جابجایی زائرین اربعین اختصاص خواهد. یافت.

گیتی آنلاین-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به اعزام حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای این استان به مرزهای غربی کشور از تاریخ یکم لغایت ۸ شهريور ماه سالجاری، سرویس دهی به سایر خطوط و مقاصد، محدود و کلیه ناوگان به منظور جابجایی زائرین اربعین اختصاص خواهد. یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تيمور باقری با اشاره به افزایش حجم تردد زائران اربعین به سمت پایانه‌های مرزی کشور اظهار داشت :با توجه به تقاضا در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین و لزوم اعزام حداکثری ناوگان حمل و نقل جاده ای به مرزهای غربی به منظور بازگشت زائرین، سرویس دهی به سایر خطوط و مقاصد از تاریخ یکم لغایت ۸ شهریور ماه ، محدود و کلیه ناوگان به منظور جابجایی زائرین اربعین اختصاص خواهدیافت.

وی ادامه داد: از مسافرین تقاضا می شود جهت انجام سفر در تاریخ های اعلام شده ازسایر مدهای حمل و نقلی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نیروهای این اداره کل در مرز شلمچه مستقر هستند تا بازگشت زائرین را برنامه ریزی و مدیریت کنند از زائرین اربعین حسینی استان که از مرز شلمچه باز می گردند درخواست کرد از سکوهایی که برای هر استان در نظر گرفته شده و ناوگان حمل و نقل مسافری در این سکوها مستقر هستند نسبت به برگشت اقدام نمایند.

لازم بذکر است از ۱۶ مرداد ماه تا کنون بیش از ۳ هزار زائر از استان سیستان و بلوچستان به مرزهای شلمچه و مهران بوسیله ناوگان حمل و نقل مسافری استان جابجا شده اند .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=61663

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.