• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
7
علی رضایی:

خدمات رسانی ۲۲ دفتر نمایندگی بیمه در سطح استان کردستان

  • کد خبر : 27473
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
خدمات رسانی ۲۲ دفتر نمایندگی بیمه در سطح استان کردستان
مدیر بیمه دی استان کردستان گفت: در سطح استان کردستان ۲۲ دفتر نمایندگی بیمه دی مشغول به خدمت رسانی هستند که از این تعداد ۱۱ دفتر در سطح شهر سنندج مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گیتی آنلاین کردستان ، علی رضایی مدیر بیمه دی استان کردستان در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار با اصحاب رسانه ، اظهار داشت : بیمه دی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرد و همچنین پایه گذار آن خانواده ایثارگران هستند از این رو عمده سهام آن متعلق به ایثارگران و بنیاد شهید می باشد .

رضایی افزود : از جمله خصوصیات بیمه دی میتوان به فروش عمده بیمه های درمان است که ۸۵ درصد از فروش بیمه دی در این زمینه است زیرا به صورت یک شرکت مادر تخصصی و متخصص در بیمه های درمان مشغول فعالیت است ، مکمل بیمه های درمان پایه و درمانی واحد نیز است ، همچنین بیمه دی به صورت انفرادی و واحد بیمه درمان ارائه می دهد و این یکی از خصوصیات و وجه تمایز بیمه دی با دیگر بیمه ها است .

مدیر بیمه دی استان کردستان بیان کرد : در سطح استان ۲۲ دفتر نمایندگی وجود دارد که از این تعداد ۱۱ دفتر در داخل شهر سنندج به فعالیت مشغول هستن ، و برای نزدیک به ۶۰الی ۷۰ نفر شغل ایجاد کرده است که به شدت این تعداد رو به افزایش برای جذب نیرو می باشد .

علی رضایی اضافه کرد: بیمه دی تنها شرکت بیمه ای است که در تمامی مراکز استان ها به صورت مجزا دارای اداره خسارات است ، همچنین در قرار داد های بیمه دی برای خانواده ایثارگران خدمات درمانی به جامعه ایثارگران ، خدمات پرستاری در منزل. ، ایاب ذهاب و … وجود دارد که این موارد در قرار داد خدمات شرکت دیگه ای نیز وجود ندارد .

علی رضایی مدیر بیمه دی استان کردستان خاطر نشان کرد: از رسانه ها تقاضا داریم که در جامعه مردم را با بیمه و علل الخصوص بیمه عمر آشنا کنند تا با جزییات آن آشنا شوند .

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=27473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.