• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

خدمات سلامت در بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) مهر، پایش شد

  • کد خبر : 50360
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
خدمات سلامت در بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) مهر، پایش شد
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شیراز با حضور در بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) مهر، خدمات سلامت در این مرکز درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.

گیتی آنلاین_ دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه بازدید نظارتی از خدمات سلامت در منطقه جنوب استان فارس و پس از حضور در شهرستان های خنج، لارستان و لامرد، عازم شهرستان مهر شده و در بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) این شهرستان حضور یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید ضمن حضور در بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) و ارزیابی خدمات، با مسوولان این بیمارستان دیدار کرد.

در این نشست هم اندیشی رئیس بیمارستان حضرت فاطمة الزهرا(س) گزارشی از توانمندی ها و چالش های این مرکز درمانی ارائه کرده و راهکارهای موثر در توسعه خدمات این مرکز درمانی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس تلاش در مسیر استفاده بهینه از خدمات و امکانات موجود را یک ضرورت در فرآیندهای ارائه خدمات سلامت عنوان کرد.

دکتر حسینی بهره مندی از ظرفیت خیرین عرصه سلامت را گامی در مسیر رونق بخشیدن به خدمات این مرکز درمانی و رفع چالش ها دانست که باید با برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت های عملیاتی، مورد توجه قرار گیرد.

در این بازدید دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت و «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=50360

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.