• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
3

خدمت به مردم از اولویت های دولت سیزدهم است سرپرست فرمانداری رودسر مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب خواند و گفت :اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

  • کد خبر : 29331
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
خدمت به مردم از اولویت های دولت سیزدهم است  سرپرست فرمانداری رودسر مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب خواند و گفت :اولویت اساسی دولت سیزدهم خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ د‌کتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر روز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان رودسر اظهار کرد: همانطور که این شهیدان با ساده زیستی ،زهد و پارسایی و پیشه کردن […]


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رودسر؛ د‌کتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر روز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و نهادهای شهرستان رودسر اظهار کرد: همانطور که این شهیدان با ساده زیستی ،زهد و پارسایی و پیشه کردن تقوا توانستند در خدمتگزاری به مردم نام نیک از خود برجا بگذارند باید بتوانیم با الگو قرار دادن این شهدای والامقام با اقدام و عمل خدمتگزاران خوبی برای مردم و نظام باشیم.
وی مردم را صاحبان واقعی نظام و انقلاب خواند و افزود: مسؤولیتی که بر دوش ما دولتمردان و مدیران است امانت است برای خدمت بی منت به مردم و جلب رضایتمندی آنان باید در حد توانایی با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه نظم و تقوا دو بال موفقیت و پیشرفت هر انسان و جامعه است ،تصریح کرد:همانطور که خداوند جهان را بر پایه نظم خلق کرده ما نیز باید بتوانیم با تکیه بر تقوا و نظم در امور و کارها مسیر پیشرفت و موفقیت را طی کنیم.
وی فلسفه وجودی کارمندان و روسای ادارات را خدمت به مردم خواند و گفت: اگر در سیستم اداری با مردم خوب برخورد شده و حرمت انسانی مراجعه کننده حفظ شود ، مردم رضایت خواهند داشت.
حیدری با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم خدمت بی منت به مردم است،افزود: خدمتگزاران ملت باید قدر فرصت هایی که در اختیارشان هست را بدانند و برای هر چه بهتر به انجام رساندن وظایف خود و خدمت رسانی به مردم از لحظه ای غفلت نکنند

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29331

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.