• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024

اخبار ویژه

برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با طرح ملی «مسجد؛ کانون نشاط» کلید خورد خواستار مشارکت مسئولان محلی در تسریع احداث ساختمان جدید پست جم شد همدلی ایجاد شده پس از گفتگو، هم برای مشاور و هم دانش‌آموز ، آرامش را به دنبال دارد سرمایه گذاری یک هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال در معادن آذربایجان غربی تردد و توقف ماشین‌های سنگین در کوچه‌های بندر «شیرینو» ممنوع شد از تسریع در اجرای خط انتقال آب تا ضرورت انعقاد تفاهم نامه برای استفاده از پساب پیش ثبت نام ۱۳۵ نفر در حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار یکشنبه با حضور رییس جمهور افتتاح می شود جشنواره سراسری بانک تجارت با جوایز یک میلیارد ریالی آغاز شد نمایش‌های تئاترشهر ۳ میلیارد فروخت  دین و مردم دست به‌ دست هم دهند، مردم‌سالاری دینی تشکیل می‌شود هوشمندسازی در صدر برنامه‌های سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد/ تمرکز بر شفافیت، سرعت و دقت در ارائه خدمات

1

خراسان رضوی میزبان نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

  • کد خبر : 54305
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۶
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اجرای طرح‌های متعدد قرآنی برای دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، علی مهدوی‌خواه با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور به میزبانی خراسان رضوی، اظهار کرد: این استان مفتخر است که برای نهمین بار میزبان این رقابت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ فرهنگی از سراسر کشور به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته‌اند، افزود: برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، ۱۰ کمیته شامل کمیته فنی، فرهنگی، فوق‌برنامه، روابط عمومی، پشتیبانی، داوران و … تشکیل شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه به رویکردها و جریان‌های قرآنی در استان اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در ۳ دسته مخاطب دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین تعریف شده است.

مهدوی‌خواه با اشاره به اجرای طرح حافظ قرآن‌شو برای دانش‌آموزان، بیان کرد: این طرح با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان روبرو شده و تاکنون ۱۵ هزار دانش‌آموز در آن شرکت کرده‌اند.

وی همچنین از اجرای طرح شهید عاصمی برای روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در بین فرهنگیان خبر داد و گفت: ۶ هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان به میزبانی این استان، بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها و مسابقات، شاهد رشد و تعالی فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=54305

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.