• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

اطلاعیه برق منطقه‌ای فارس در خصوص خاموشی در مناطقی از شیراز تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان، خبرداد؛/ برگزاری دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد / ثبت‌نام ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه مشارکت‌ها مهم ترین عرصه اتحاد فرهنگی و تمدنی، اتحاد علمی / رویداد هفته علم ایران و عراق باعث تقویت اتحاد علمی می شود دو رکعت نافله خدمت در سفر یک روزه سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد به دیشموک چه گذشت | بازدید میدانی از۲۰روستا وبررسی وضعیت ارتباطی آنها آگاهی از قوانین و مقررات عاملی مهم در کاهش تخلفات درمانی/ تسریع فرآیند پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه درمان آمار فروش نمایش‌های اداره کل هنرهای نمایشی اعلام شد رئیس سازمان بسیج سازندگی:حماس مانند یک خانواده با استکبار مبارزه می‌کند کیهان: تصاویر کشته شدن زنان و کودکان توسط حماس جعلی است مراسم گرامی‌داشت «لیلی افشار»  فروش دوبرابری و افزایش سود خالص در سایه دکترین سید مهدی سجادی

0
استقبال از «مرگ با طعم نسکافه»؛

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

  • کد خبر : 48515
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۷
«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» به کارگردانی پریسا مقدم و کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌روند.

به گزارش روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/partners.in.crime13 مراجعه کنند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=48515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.