• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

ضرورت تغییر ساختار، استفاده از ظرفیت مولدسازی و ایجاد ابتکار در استاندارد بیانیه جامعه ورزش و جوانان درباره مرحله دوم انتخابات بذرکاری مردم و مسوولان و دوستداران محیط زیست در روستای ریچی منطقه کهمره سرخی تمام خدمات بانکداری خرد در بانک سینا در قالب پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال ارائه می‌شوند/ شعب سیار بانک سینا برای ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار راه‌اندازی می‌شوند/ کمک به توسعه فراگیری مالی در دستور کار بانک سینا قرار گرفته است آماده باش کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی/ استقرار آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در مراسم تاسوعا و عاشورا وزیر بهداشت وارد خوزستان شد سطح گلخانه های شهرستان سیب و سوران به ۱۶۰ هکتار ارتقا می یابد «یلدای خرمروز» در خانه هنرمندان ایران علیرضا اوسیوند برای پسرش به نبرد با درختان “پاپایا” می‌رود دانشگاه رازی از نخبگان ورزشی خود تجلیل کرد / رکورد دارملی بطور ویژه مورد تفقد قرار گرفت. تردد ۷۲ هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین تامین سلامت و ارتقای خدمات درمانی به مردم از اولویت‌های اصلی دولت چهاردهم است

0

خسارت ۶۴۰ میلیارد ریالی به محصولات کشاورزی بیضا

  • کد خبر : 62261
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۱
خسارت ۶۴۰ میلیارد ریالی به محصولات کشاورزی بیضا
فارس_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از خسارت 640 میلیارد و 580 میلیون ریالی بارش باران تابستانه به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان خسارت به استانداری و وزارت کشور اعلام شده است.

گیتی آنلاین_ صدیقه مویدی با اشاره به وقوع بارندگی های شدید در تاریخ سی ام و سی و یکم مردادماه تصریح کرد: ۳۷۵٫۶۵ هکتار از اراضی زراعی و باغی این شهرستان متحمل آسیب جدی شدند.

وی اظهار کرد: متأسفانه به ۳۱۴٫۱۵ هکتار از باغ های انگور، ۶۰٫۵ هکتار از شالیزارهای برنج و یک هکتار از مزارع ذرت در روستای هفتخوان، دولت آباد و دشمن زیاری خسارت هنگفتی وارد شد.

به گفته مویدی؛ ارزیابی کارشناسان جهاد کشاورزی از میزان زیان اقتصادی این باران های بی سابقه به باغ های انگور آماده برداشت به ارزش ۵۹۴ میلیارد ریال، شالیزارهای برنج به ارزش ۴۵ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال و ذرت علوفه ای بمبلغ ۰٫۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بارش باران، سیل، خشکسالی، سرمازدگی، آتش سوزی و صاعقه به میزان ۶۵۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به باغ ها، اراضی زراعی، دامپروری و زیرساخت‌های کشاورزی بیضا خسارت وارد کرده است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=62261

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.