• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

استفاده از هوش مصنوعی در اولویت برنامه های معاونت بهداشت/ ضرورت تامین نیروی انسانی تخصصی بهداشت حرفه ای در عرصه بازرسی پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت رئیس جمهور محترم اقدام رئیس قوه قضاییه برای احیای حقوق عامه در شهر مثبت است تقدیر از بانک پارسیان به‌عنوان یاور اشتغال و خودکفایی اردوهای راهیان نور، موفق ترین حرکت فرهنگی در کشور/ هر کدام از شهدا الگویی برای جوانان ما هستند واژگونی اتوبوس در جاده مرودشت به پاسارگاد با ۵ فوتی و ۲۴ مصدوم «رکوئیم برای یک راهبه» به صحنه می‌آید اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون همگانی هیات ورزش های همگانی استان فارس  برداشت بیش از ۵ هزار تن مرکبات از باغات نیکشهر اجرای برنامه های تابستانی ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار« تابستانتو بساز» در آذربایجان غربی بیماری‌های قلبی و عروقی، پسماند و افسردگی تهدیدکننده‌های سلامت در دشتستان هستند تاخیر در شناسایی و درمان به موقع نوزاد مبتلا به کم کاری تیروئید باعث عقب ماندگی ذهنی نوزاد می شود

2
هفته جاری به نمایش درمی‌آید؛

«خوشه‌چینان و من» در مستندات یکشنبه و «ایثار» در سینماتک خانه هنرمندان ایران 

  • کد خبر : 31434
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
«خوشه‌چینان و من» در مستندات یکشنبه و «ایثار» در سینماتک خانه هنرمندان ایران 
«خوشه‌چینان و من» به کارگردانی اگنس واردا در مستندات یکشنبه و «ایثار» به کارگردانی آندری تارکوفسکی در سینماتک خانه هنرمندان ایران نمایش داده و بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، سی و دومین برنامه «مستندات یکشنبه» که زیرمجموعه سینماتک خانه‌ هنرمندان ایران به پخش فیلم‌های مستند می‌پردازد، به نمایش فیلم مستند «خوشه‌چینان و من» به کارگردانی اگنس واردا محصول سال ۲۰۰۰ اختصاص دارد.

این برنامه روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور آزاده جعفری (منتقد سینما) برگزار می‌شود.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران‌تیک به نشانی https://www.irantic.com/schedule/2192686 مراجعه کنند. همچنین پانصد و پنجاه و ششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران دوشنبه ۱۷ مهر ماه ساعت ۱۷ به نمایش فیلم «ایثار» به کارگردانی آندری تارکوفسکی محصول ۱۹۸۶ اختصاص دارد.

علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می‌توانند به سایت ایران‌تیک به نشانی https://www.irantic.com/schedule/2230601 مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.