• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
3

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب رتبه دوم ارزشیابی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد

  • کد خبر : 42241
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۹
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب رتبه دوم ارزشیابی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد
بوشهر_ سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موفق به کسب رتبه دوم ارزشیابی پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی تیپ سه کشور شد.

گیتی آنلاین_ دکتر سید محمدهادی امامت اظهار داشت: نتایج ارزشیابی جامع تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال ۱۴۰۱ توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام شد و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با رشد قابل‌توجه نسبت به سال قبل در جایگاه دوم دانشگاه‌های تیپ سوم قرار گرفت.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: این ارزشیابی جامع معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر اساس چهار محور حاکمیت و رهبری، تولید و ترجمان دانش، اثرگذاری و تولید فناوری انجام‌گرفته و رتبه‌بندی شده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در محور اثرگذاری با رشد ۸۰ درصدی نسبت به سال قبل، رتبه دوم و در محور حاکمیت و رهبری رتبه سوم را کسب کرده است، همچنین در محور تولید فناوری رتبه اول را در بین دانشگاه‌های هم‌تراز کسب نموده است.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک این موفقیت به رییس دانشگاه، آن را حاصل تلاش ارزشمند تمامی پژوهشگران، فناوران، دانشجویان، مدیران و کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری و در رأس آن مدیریت و تدبیر شایسته معاون پیشین دکتر اکرم فرهادی دانست و افزود: حفظ و ارتقای این جایگاه در سطح کشور یکی از اهداف مهم ما در آینده خواهد بود که خوشبختانه با توانمندی و پتانسیلی که در مجموعه دانشگاه داریم این مهم دست‌یافتنی است.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=42241

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.