• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

بهره‌برداری پروژه تامین آب روستای امان آباد نگاه به حوزه دفاع مقدس می‌بایست با چشم سِر باشد نه چشم سر ایجاد کمربند سفید بیمارستانی در استان تهران/ افزایش دو هزار تخت بیمارستانی به کلانشهر تهران در چهار ماه پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد  واگذاری ۲۳۰۰ قطعه زمین برای طرح‌های مسکونی در آذربایجان غربی اعزام و پذیرش بیش از دو هزار مسافر نوروزی در فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان بهرهمندی ۹۸۰ روستای آذربایجان غربی از آب شرب سالم دیدار مدیران صنعت آب و برق استان فارس با تولیت مقدس حضرت شاهچراغ(ع) پاسداشت ارزش‌های محیط زیست در شهرستان بیضاء ، دیدار فرماندار با کارکنان محیط زیست بررسی روند بهسازی و بازسازی مجموعه ورزشی حضرت امام علی(ع) در دانشکده پزشکی آمادگی مراکز درمانی کشور برای چهارشنبه آخر سال/ اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ تسهیلات مسکن روستایی به بیش از ۱۰ هزار متقاضی پرداخت شد

5
رئیس دانشگاه در اجلاس روسای شبکه های بهداشتی درمانی استان:

دانشگاه محل تفکر، هم اندیشی و تعامل است

  • کد خبر : 33529
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
دانشگاه محل تفکر، هم اندیشی و تعامل است
فارس_ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشتی درمانی استان، دانشگاه را محلی برای تفکر، هم اندیشی و تعامل برای حل مسایل عنوان کرد.

گیتی آنلاین_ رئیس دانشگاه در اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشتی درمانی شیراز با تقدیر از عملکرد روسای شبکه های بهداشتی درمانی زیرمجموعه دانشگاه در سطح استان فارس گفت: دانشگاه محلی برای تفکر، هم اندیشی و تعامل است که جایگاهی مستقل دارد و این استقلال باید حفظ شود.

رئیس دانشگاه در اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشتی درمانی شیراز با تقدیر از عملکرد روسای شبکه های بهداشتی درمانی زیرمجموعه دانشگاه در سطح استان فارس گفت: دانشگاه محلی برای تفکر، هم اندیشی و تعامل است که جایگاهی مستقل دارد و این استقلال باید حفظ شود.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه دانشگاه می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مسایل در جامعه شود، اصل و اساس ماهیت دانشگاه را این امر برشمرد.

او کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از شریف ترین و منظم ترین کارکنان خواند و افزود: نخستین وظیفه مسوولان دانشگاه، تامین معیشت کارکنان مجموعه است و مدیران دانشگاه تلاش زیادی داشته اند تا با جذب منابع مالی از وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر سازمان های مربوطه، مطالبات پزشکان و کارکنان دانشگاه را پرداخت کنند.

تلاش برای حفظ شایسته منابع به عنوان بیت المال در تمام واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، از دیگر موضوعات مورد تاکید دکتر حسینی در جمع روسای شبکه های بهداشتی و درمانی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به اولویت مراقبت و پیشگیری بر درمان، فرهنگ سازی در این زمینه را از رسالت های حوزه بهداشت در سطح استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های مراقب محور برای ارتقاء و توسعه سلامت مردم تلاش کنیم.

دکتر حسینی همچنین از معاونت های دانشگاه خواست نمایندگانی با اختیارات کامل برای بازدید منظم از حوزه های سلامت شهرستان های استان تعیین کنند تا ضمن بررسی کارشناسانه مسایل مختلف سلامت در شهرستان ها، مشکلات موجود شناسایی و با ارایه راهکارهای مناسب حل شود.

او در ادامه از روسای شبکه های بهداشتی و درمانی خواست نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود در زمینه ارتقاء حوزه سلامت در شهرستان ها را به مسوولان ارشد دانشگاه ارایه کنند.

اجلاس فصلی روسای شبکه های بهداشتی و درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، روز دوم آبان ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت دانشگاه برگزار شد.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، مهم ترین اولویت های مجموعه سلامت استان را در حیطه های مختلف، مطرح کرده و پیرامون راهکارهای توسعه خدمات و رفع چالش های موجود، هم اندیشی شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33529

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.