• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
0

دانش آموزان شهر مُهر برای پاکسازی محیط زیست آستین همت بالا زدند

  • کد خبر : 49246
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
دانش آموزان شهر مُهر برای پاکسازی محیط زیست آستین همت بالا زدند
فارس_ به مناسبت هفته زمین پاک جمعی از دانش آموزان مدارس شهر مُهر و دوستداران محیط زیست آستین همت بالا زدند با با پاکسازی محیط شهر فرهنگ پاسداری از زمین پاک را به نمایش گذاشتند.

گیتی آنلاین_ رییس اداره محیط زیست شهرستان مُهر در این رابطه گفت: با همکاری محیط زیست و دانش آموزان مدرسه حافظ شهر مُهر پاکسازی محیط زیست این شهر انجام شد، این اقدام زیست محیطی که با حضور همکاران محیط زیست و مدیر و معلم مدرسه حافظ شهر مُهر انجام شد مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

علیرضا فرجی ادامه داد: در این اقدام قسمتی از حاشیه خیابان فاطمیه در شهر مُهر پاکسازی شد و حدود ۵۰۰ کیلوگرم زباله از نوع پلاستیک جمع آوری شد.

به گفته رییس اداره محیط زیست شهرستان مُهر، زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است و به اهمیت و مشارکت مردم درقبال کاهش پلاستیک ونجات زمین وحفظ آن برای نسل‌های آینده باید توجه مضاعفی صورت گیرد.

این مقام مسوول ادامه داد؛ هفته زمین پاک فرصتی برای انجام اقدامات شایسته در راستای زیبا سازی محیط و حفظ پاکیزگی زمین است باید این موضوع را مهم جلوه بدهیم و حساسیت را در بدنه همه اقشار جامعه و خانواده‌ها به عنوان بنیاد فرهنگ و همچنین صنعت گران ایجاد کنیم تا نسبت به محیط زیست پیرامون خود و حفظ زمین دغدغه مند شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده بافرهنگ سازی و دغدغه‌مند کردن شهروندان و صنعتگران نسبت به کاهش مصرف پلاستیک و حفظ محیط زیست شاهد هیچ نوع آلایندگی که حیات خاک رابه خطر می اندازد نباشیم.

در این مراسم با تشکیل کلاس آموزشی و با تشریح مسائل زیست محیطی عنوان های هفته زمین پاک تشریح شد و در محل خانه محیط زیست شهر مُهر برنامه های نمادین اجرا شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=49246

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.