• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

دانیال شه بخش بوکسور مطرح سیستان و بلوچستان، کار خود را در رقابت‌های گزینشی المپیک با پیروزی آغاز کرد

  • کد خبر : 52297
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
دانیال شه بخش بوکسور مطرح سیستان و بلوچستان، کار خود را در رقابت‌های گزینشی المپیک با پیروزی آغاز کرد
آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس با حضور بیش از 600 بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شد.

گیتی آنلاین-به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، عباس شیبک در این خصوص اظهار داشت:  آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از امروز جمعه (چهارم خردادماه) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شد و تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور دارد.

وی بیان کرد:  در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۶۳ بوکسور ثبت نام کرده‌اند، *دانیال شه‌بخش بوکسور باتجربه و پرافتخار سیستان و بلوچستان* با احمد الکوم‌ از لیبی رقابت کرد و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی به برتری دست یافت و گام نخست را محکم برداشت.

وی بیان کرد: بوکسور المپیکی سیستان و بلوچستان* در دور بعدی به مصاف برنده مبارزه، آدرین کاراسکو از بولیوی و انخ‌آمر خارکو از مغولستان خواهد رفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت:  شنبه، تیم ایران یک نماینده دارد. بر این اساس، در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۵۶ بوکسور حضور دارند، میثم قشلاقی با کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌ بازی دارد و در صورت برتری، با برنده عربستان و دانمارک‌ رقابت می‌کند.

شیبک افزود: مهدی پرویزی، علی حبیبی‌نژاد، کسری طهماسبی، علی فتحی و روزبه صفری، سایر نفرات تیم ایران در مسابقات گزینشی المپیک هستند.

 

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=52297

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.