• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
4
مدیرکل آموزش وپرورش فارس خبرداد:

درخشش هنرستانی های فارس دربخش ساخت ایران رویداد ملی “الف تا” با کسب ۱۹رتبه برتر

  • کد خبر : 24121
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
درخشش هنرستانی های فارس دربخش ساخت ایران رویداد ملی “الف تا” با کسب ۱۹رتبه برتر
فارس_ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان فارس در بخش ساخت ایران رویداد کشوری "الف تا" باکسب ۱۹رتبه برتر، برگ زرینی دیگر بر افتخارات هنرستان های استان فارس رقم زدند.

گیتی آنلاین_ محمد خلیل عسکری گفت: در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین و اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران، رویداد ملی “الف تا” در تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه هنرستان های استان فارس با نیروهای متخصص، مهارت محور، توانمند و خلاق خود موفق به کسب ۱۹ مقام کشوری و بالاتر از دیگر استان ها شدند گفت: از ۱۵۵ آثار بارگزاری شده هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش استان فارس در سامانه الفتا تعداد ۳۴ اثر رتبه استانی و ۱۹ اثر رتبه ملی را کسب کردند.

عسکری گفت: این ۱۹ اثر برتر استان فارس از هنرستانهای شهید اسماعیلی با۴ اثر و افسری با ۱اثر از آموزش و پرورش ناحیه ۱ شیراز ، هنرستانهای خلفی نژاد با ۱ اثر ،انصاری لاری با ۱ اثر وپژوهش با ۱ اثر از آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز و ، هنرستانهای شهدا با ۱ اثر ،علم وصنعت با ۱ اثراز آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز، هنرستان آیت الله طالقانی ناحیه ۴ شیراز با ۴ اثر، هنرستان بنت الهدی آموزش وپرورش آباده با ۱ اثر، هنرستان های شهدای پتروشیمی وعلم و صنعت مرودشت هر کدام با ۱ اثرو هنرستان دکتر رنجبر داراب با ۱ اثر می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در این رویداد ملی، نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و خدماتی هنرستان های سراسر کشور با شعار”هنرستان مسیر مردمی سازی اقتصاد و رشد تولید” با حضور آثار برتر هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های سراسر کشور از ۱۸ الی ۲۴ تیرماه بر گزار می گردد و استان فارس نیز در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24121

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.