• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 July - 2024

اخبار ویژه

طی مراسمی امروز، اتاق مادر و کودک در اداره کل بهزیستی استان با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری افتتاح شد. افزایش سقف برداشت نقدی خودپردازهای بانک پارسیان در شعب استانهای مرزی با کشور عراق اعلام چشم‌انداز ال‌جی در خصوص تبدیل شدن به یک شرکت پلتفرم سرگرمی و رسانه برداشت گندم در کوار آغاز شد ناو جدید سپاه با عکس کدام شهید انفجار کرمان رونمایی شد؟ افتتاح پارک علم و فناوری سلامت استان سمنان/ استقرار ۱۰ شرکت در این پارک ماه صفر، نحس است؟ در دومین روز از همایش سراسری مدیران سازمان تأمین اجتماعی در استان قم انجام شد؛ رونمایی از درگاه نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی افتتاح نمایشگاه فصلی مجریان طرح های اشتغال کمیته امداد آذربایجان غربی در ارومیه ارسال بیش از ۳۵۰ اثر به ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس انتقال بیماران و مادران باردار از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به مناطق امن و مراکز درمانی/ارسال تجهیزات دارویی و درمانی به مناطق سیل زده فضای موزه ای ارومیه ۳ برابر افزایش می‌یابد

2

در ارزیابی عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشوری به استان آذربایجان غربی رسید

  • کد خبر : 33279
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
در ارزیابی عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن، رتبه سوم کشوری به استان آذربایجان غربی رسید
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، این اداره کل رتبه سوم کشوری را در برنامه‌های اجرایی نهضت ملی مسکن کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین،  سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: این استان با ۶۱.۷۱ درصد تحقق رتبه سوم کشوری را در بین ۳۵ اداره کل از آن خود کرد.

حمزه لو افزود: این ارزیابی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه برخط داشبورد مدیریتی انجام شده و در دومین روز نشست تخصصی نهضت ملی مسکن که توسط سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شده، ۳ استان برتر معرفی و مورد تجلیل واقع شدند.

او اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبت شده این اداره کل در بخش مدیریت ساخت ۷۵.۲۸ درصد تحقق، در بخش مدیریت منابع ۴۸.۶۲ درصد و در بخش مدیریت زمین ۵۷.۱ درصد تحقق را ثبت کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تمرکز بر کار و مدیریت جهادی، بهره‌گيری از توان و تخصص نیروهای انسانی، نظارت بر اجرای طرح‌های این اداره کل در سطح استان و امكان‌سنجی اراضی و تحويل زمين را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=33279

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.