• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

3

در تکریم خانواده معظم شهید مدافع سلامت؛ دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

  • کد خبر : 45574
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
در تکریم خانواده معظم شهید مدافع سلامت؛ دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است
بوشهر_ مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است.

گیتی آنلاین_ مهدی مرکبی در دیدار و تکریم از خانواده شهید نصرالله ماهینی اظهار داشت: عیادت و تکریم شهدا وظیفه‌ای دینی برای همه مسئولین است.

وی تصریح کرد: ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین به‌عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز عنوان داشت: امروزه هرچه داریم و در سطح بین‌الملل کسب کرده‌ایم، همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

حمید حبیبی نیا بر ایستادگی در راه شهیدان و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید و افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تأکید کردند که نباید یاد پدران، مادران و همسران شهدا به دست غفلت بیفتد چرا که آنان در این جهاد عظیم شریک و مجاهدند و این ملّت به یاد شهیدان، به نام شهیدان و به خاطره شهیدان احتیاج دارد.

مشاور رئیس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و جمعی از مسئولین مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در دیدار با خانواده شهید نصرالله ماهینی حضور داشتند.

خبرنگار/ زهرا زنده بودی

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=45574

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.