• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
1
سرمربی تیم فرزاد کیش؛

در دیدار فینال شانس با ما یار نبود/ در روز بدمان نایب قهرمان شدیم.

  • کد خبر : 63291
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۰۴
در دیدار فینال شانس با ما یار نبود/ در روز بدمان نایب قهرمان شدیم.
سعید گلاب؛ کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ورزش کیش بی‌سابقه است

سعید گلاب؛ کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ورزش کیش بی‌سابقه است

به گزارش پایگاه خبری گیتی آنلاین منطقه کرمانشاه به نقل از جام ورزش؛ تیم گروه هتلداری فرزاد کیش در نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی ایران با هدایت “سعید گلاب” به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها رسید و سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را برای مردم کیش به ارمغان آورد.

سعید گلاب سرمربی تیم فرزاد کیش پس از نایب قهرمانی در گفتگو با “صمد خزایی” خبرنگار تخصصی هندبال پیرامون برگزاری این مسابقات اظهار داشت؛ نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی ایران با شرکت ۹ تیم از دهه سوم مردادماه به میزبانی دو منطقه شمال و جنوب به صورت رفت و برگشت برگزار شد که خوشبختانه تیم “گروه هتلداری فرزاد کیش” در پایان دور رفت و برگشت این مسابقات که به میزبانی شایسته جزیره زیبا کیش برگزار شد مقتدرانه به عنوان تیم صدرنشین به دور نهایی این مسابقات راه پیدا کرد.

گلاب افزود؛ دور نهایی این مسابقات در استان اصفهان در دو گروه چهار تیمی از تاریخ ۷ لغایت ۱۱ شهریورماه در زمین ساحلی پارک ناژوان پیگیری شد که تیم ما پس از نمایش عالی در مرحله گروهی و شکست تیم آراتایل میزبان مسابقات در مرحله نیمه نهایی، راهی فینال شد. در بازی فینال در شرایطی که روز بد بازیکنان ما بود و پر اشتباه ظاهر شدیم و مقابل مازندران نتیجه را واگذار کردیم تا سکوی دوم را از آن‌خود کنیم.

سرمربی تیم گروه هتلداری فرزاد کیش در ادامه کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا توسط ساحلی بازان هندبالیست در جزیره کیش بی سابقه دانست و گفت؛ بیش از بیست سال است در جزیره کیش حضور دارم تا کنون چنین افتخار آفرینی و کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را در ورزش کیش ندیدم. دو تیم برتر نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کردند بر همین اساس در آسیا کیش و مازندران نمایندگان هندبال ساحلی ایران خواهند بود،

او تصریح کرد؛ کیش زیر ساخت‌های لازم را دارد و اگر از ورزشکاران این جزیره حمایت شود قطعا در سایر رشته‌ها هم می‌توانیم صاحب عنوان قهرمانی شویم. متاسفانه در طول این سالها که در کیش حضور داشتم تاکنون تفکر حرفه‌ای از مسئولین برای حفظ، نگهداری و حمایت از تیم ها در سطح لیگ برتر وجود نداشته و هرگز در این سالها تلاش جانانه‌ای ندیدم اما اکنون با روی کار آمدن مهندس قریشی این امید را داریم با حمایت سایر مسئولین کیش و در راس آن شخص مهندس قریشی که یک مدیر کاملا ورزشی و قوی هستند بتوانیم در آسیا نیز روی سکو قرار بگیریم.

سعید گلاب سرمربی کیش در پایان خاطر نشان کرد؛ جا داره در پایان صحبت‌هایم از برادر عزیزم جناب آقای مهندس سید محمد قریشی معاونت محترم ورزش کیش،ریاست محترم هیات هندبال جزیره جناب اقای فرهاد نیکو نژاد و همچنین اسپانسر، حامی تیم گروه خوب و حرفه‌ای هتلداری فرزاد و شخص سید فرزاد حسینی بابت تمام حمایت‌ها و تلاش های که در راستای اعزام این تیم به مسابقات داشتند و همیشه حامی و دلگرمی بنده به عنوان سرمربی و تک تک بازیکنان، تقدیر و تشکر جانانه داشته باشم. خیلی خوشحالم توانستیم با کسب این مقام دل مردم کیش را شاد و برای ورزش این جزیره افتخار آفرینی داشته کنیم.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=63291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.