• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5
اسماعیل زارعی کوشا:

در زمینه همکاری و کمک به شهرداری در حوزه های مختلف آمادگی داریم

  • کد خبر : 23897
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
در زمینه همکاری و کمک به شهرداری در حوزه های مختلف آمادگی داریم
استاندار کردستان گفت: در خصوص کمک های دولت به توسعه شهر و پروژه ها در زمینه های مختلفی اعم از اعتبارات عمرانی، مولدسازی و دیگرحوزه ها آمادگی همکاری با شورای شهر و شهرداری را اعلام میکنیم .

به گزارش گیتی آنلاین کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج در خصوص بازدید از طرح های عمران شهری این شهر ، اظهار داشت: در خصوص کمک های دولت به توسعه شهر و پروژه ها در زمینه های مختلفی اعم از اعتبارات عمرانی، مولدسازی و دیگرحوزه ها آمادگی همکاری با شورای شهر و شهرداری را اعلام میکنیم .

زارعی کوشا ادامه داد: لازم است که همایش بزرگ توسعه در حوزه مدیریت شهری سنندج برگزار شود که در صورت توافق با حوزه‌های گردشگری به دلیل اقلیم سنندج می توان این همایش را به صورت تلفیقی برگزار کرد، اما با توجه به تمامی حوزه ها این همایش باید فراملی بوده و با حضور مهمانان داخلی و خارجی و در زمانی مشخص برای توسعه شهر سنندج و استان برگزار گردد .

اسماعیل زارعی کوشا افزود: با برگزاری این همایش باید نتیجه آن آغاز سرمایه‌گذاری‌های بزرگ برای پروژه‌های مشخص باشد و به دنبال تشریفات و تبلیغات رسانه ای در آن و در واقع باید روز برگزاری همایش روز امضای تعدادی پروژه سرمایه‌گذاری بوده که حرکت جهشی در حوزه سرمایه‌گذاری در استان و به ویژه شهر سنندج باشد.

استاندار کردستان گفت: با توجه به انسجام و همگرایی بین مجموعه شورای شهر و شهرداری وجود دارد، می توان تمام خدمات مدیریت شهری را به شورا واگذار کرد و شاهد مدیریت یکپارچه شهری بود، که با توجه به مصوبات تصویب شده شاهد انجام حرکات های مهمی توسط شهرداری باشیم .

زارعی کوشاعنوان کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد شهر سنندج درگیر کار عمرانی است که نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورا و شهرداری و سایر مسئولان است و باید در تلاش کرد این رویه همچنان تداوم داشته باشد تا مسیر خدمات رسانی به مردم دچار مشکل نشود و ما در خصوص نقض این همگرایی کاملا و کسانی که باعث اختلال در خدمت رسانی شوند مقاومت کرده و می‌ایستیم.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان خاطر نشان کرد: تلاش برای انجام کارهای فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی جزو اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی در استان است که در اتفاق افتاده است ، که باید تلاش کنیم این مهم تقویت شده و نشاط اجتماعی در استان افزایش یابد، ضمن اینکه سنندج می‌تواند در این حوزه به یک الگو برای استان و سراسر کشور تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=23897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.