• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

دستگیری دو نفر متخلف شکار در شهرستان بوانات

  • کد خبر : 34411
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
دستگیری دو نفر متخلف شکار در شهرستان بوانات
فارس_ دو نفر شکارچی متخلف به همراه لاشه یک راس پازن وحشی و یک قبضه سلاح و مهمات در دره باغ بوانات دستگیر شدند.

گیتی آنلاین_ رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بوانات از کشف یک لاشه پازن وحشی و یک قبضه سلاح و مهمات از دو نفر متخلف شکارچی در دره باغ بوانات خبر داد.

علی آسا رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بوانات ضمن قدردانی از تلاشهای کلیه پرسنل اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان افزود: در پی گشت و کنترل مناطق و رصد شکارچیان حوزه شکار و صید دو نفر از شکارچیان به دام افتادند و یک قبضه سلاح نیز از آنان کشف و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد.

وی افزود: در هفته جاری دو دسته از شکارچیان دستگیر و از هر کدام، یک قبضه سلاح کشف و ضبط شده است که امید است برخوردهای بازدارنده و موثری با این متخلفین صورت پذیرد.

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بوانات ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه دادستان و مسوولان قضایی این شهرستان اضافه کرد. متاسفانه سلاح‌های مجوزدار بسیاری هم اکنون در دست عموم جامعه قرار دارد که بسیاری افراد انتظار استفاده نابجا از آن دارند و بیشترین آسیب را در این خصوص به حیات وحش تحمیل کرده اند.

آسا، بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با شکارچیان تاکید کرد و گفت: وجود سلاح غیر مجاز تهدیدی برای محیط زیست و حیات وحش است و برخورد با این تخلف ها باید فرهنگ سازی شود.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=34411

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.