• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

همکاری ۱۹۳ در اجرای طرح کشوری سالمند‌یار در روز انتخابات افتتاح جدیدترین شعبه بانک کارآفرین در قلب بازارآهن تهران هفتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان استان فارس تیم فوتبال حافظ (شهید غزنینی) قهرمانی لیگ دسته یک بزرگسالان شهرستان تربت جام را از آن خود کرد رفع مسائل و مخاطرات زیست محیطی جزء برنامه های استراتژيک شركت گاز استان مازندران است برگزیدگان جشنواره‌های هنری مدرسه معرفی شدند پیش بینی کولاک و یخبندان درکهگیلویه و بویراحمد هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با توجه به ورود وضعیت هوا از بامداد روز جمعه ششم بهمن تا اواخر روز شنبه هفتم بهمن ماه برای این استان هشدار نارنجی صادر کرد. کارت هدیه مجازی خدمتی دیگر از بانک مسکن/ مزایای استفاده از کارت هدیه مجازی چیست؟ تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر در عرصه عفاف و حجاب کارشناسان روابط عمومی شهرستانها ومناطق اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از بخشهای مختلف صدا وسیمای مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و پخش اخبار در شبکه استانی دنا قرار گرفتند پلیس در فضای حقیقی و مجازی آماده و هوشیار است ۶ دستگاه اجرایی سیستان و بلوچستان منتخب هجدهمین جشنواره شهید رجایی شدند

6

دستگیری متخلفین شکار و صید در شهرستان اقلید

  • کد خبر : 29771
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
دستگیری متخلفین شکار و صید در شهرستان اقلید
فارس_ مامورین یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید با گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع بصیران ۳ نفر متخلف را به جرم شکاریک فرد بره وحشی دستگیر کردند، همچنین ۲ نفر متخلف دیگر به جرم شروع به شکار در این منطقه دستگیر شدند و پرونده این متخلفین در مراجع قضایی شهرستان درحال رسیدگی است.

گیتی آنلاین_ علی بخش نجاتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست اقلید با تشریح اقدامات انجام شده از ابتدای شهریور ماه تاکنون افزود: ۹ قبضه سلاح مجاز از کشفیات یگان این اداره است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست اقلید در ادامه افزود: ماموران محیط زیست این شهرستان ضمن پایش سد ملاصدرا ۳ نفر متخلف به جرم صید غیرمجاز را با ۷۵قطعه ماهی کپور دستگیر کردند.

وی، با هشدار نسبت به آسیب های وارده به محیط زیست بر اثر شکار و صید بی رویه گفت: محیط زیست در تعطیلات بیش از هر زمان دیگری در معرض آسیب آلاینده ها قرار دارد موضوعی كه اگر ادامه یابد به معنی نابودی حیات است از این رو خودداری از آلودگی محیط یک ضرورت محسوب می شود.

نجاتی در ادامه گفت: شکار بی رویه، صید خارج از ضابطه، سوزاندن و قطع درختان برای تهیه زغال و هیزم، قطع درختان برای تولید الوار و مصالح ساختمانی و صنعتی و گسترش بی‌رویه شهرها و كارخانه‌ها از اصلی ترین عوامل نابودی و تخریب زیست بوم ها است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=29771

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.