• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024

اخبار ویژه

0

دستگیری متخلف شکار در شهرستان فسا به همراه کشف سلاح و مهمات

  • کد خبر : 59131
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
دستگیری متخلف شکار در شهرستان فسا به همراه کشف سلاح و مهمات
فارس_ رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فسا از دستگیری متخلف شکار در شهرستان فسا به همراه کشف سلاح و مهمات دراین شهرستان خبر داد و بیان داشت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فسا پس از ساعاتی تعقیب یک گروه شکارچی سرانجام حوالی ساعت نه شب حین ایست و بازرسی با همکاری پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راه موفق با دستگیری شکارچی غیر مجاز شد.

گیتی آنلاین_ علیرضا محمدی فارسی با تشریح اقدامات انجام شده افزود: اقدامات منجر به فراری شدن دو نفر از شکارچیان و درگیری مسلحانه و مقابله آنها شد که موفق به دستگیری یک نفر متخلف و راننده شدیم.

محمدی فارسی ادامه داد: از این افراد یک قبضه اسلحه جنگی سیمینوف و سه تیر فشنگ و یک دستگاه دوربین چشمی ۶*۲۴ و دوعدد کوله پشتی کشف و ضبط و متخلف که از شکارچیان حرفه ای بود به همراه راننده متخلف طبق دستور مقام قضایی بازداشت و مراتب جهت سیر مراحل قانونی صورتجلسه گردید.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فسا در ادامه بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با شکارچیان تاکید کرد و افزود: آموزش، یکی از ارکان اصلی کمک به حفظ محیط‌ زیست است و نگاه جدی به این مقوله در شهرستان وجود دارد. ما در برخورد بدون اغماض با شکارچیان در همه برنامه های آموزشی تاکید کرده ایم.

وی بیان اینکه اداره محیط‌ زیست همه اقدامات و فعالیت‌های آموزشی خود با موضوع فرهنگ‌سازی را در قالب ایجاد خانه‌های محیط زیست در شهرستان اجرا می‌کند، ادامه داد: همه تلاش‌ ما بر اجرای فرهنگ‌سازی در بطن جامعه و اجرای دقیق و صحیح قوانین محیط‌ زیست است.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=59131

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.