• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024

اخبار ویژه

«علی کرمی»، مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت با توجه به رصد نقشه های هواشناسی از بعدازظهر صبح روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ظهر روز چهارشنبه بارش های شدید و سنگینی این استان را فرا خواهد گرفت. تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) در ارومیه برداشت مرکبات ۲۸۰ هکتار از باغات شهرستان فنوج حتما شنیده اید ⁉️ ارتقای فرهنگ آگاهی از عوامل بیماری زا در سنین پایین، با برگزاری همایش های سلامت محور و کاربردی کسب لقب جهانی عکاسی در فدراسیون جهانی عکاسی برای سه عکاس از استان خراسان رضوی امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه امام صادق(ع) اسپین‌آف «پوست شیر» ساخته می‌شود ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان «+دما» پویشی برای دانش‌آموزان رای اولی در آذربایجان غربی جریمه تعمیر کار متقلب گوشی موبایل در ارومیه بخشودگی جرایم مالیاتی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد

3

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی: حمایت از خانواده اولویت دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 31351
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی:  حمایت از خانواده اولویت دولت سیزدهم است
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در ارومیه: حمایت از خانواده اولویت دولت سیزدهم است.
به گزارش پایگلاه خبری گیتی آنلاین، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در مراسم اعطای زمین رایگان به ۵۷۰ خانوار در آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از خانواده گفت: دولت در دو سال گذشته مسئله جمعیت را یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های خود قرار داده است.

روح‌الله اکبری با تاکید بر اینکه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از اصلی‌ترین برنامه‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم می باشد؛ افزود: در این راستا ساخت چهار میلیون مسکن در کشور بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه، ۵۰ هزار هکتار زمین‌شهری برای طرح نهضت ملی مسکن تضمین شده است، افزود: امسال ۳۴ هزار خانوار در راستای جوانی جمعیت صاحب زمین شده و اقدامات لازم دراین‌خصوص انجام شده که از این تعداد، اعطای ۲۰ هزار قطعه مربوط به هفته وحدت بوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بی‌توجهی به قانون جوانی جمعیت آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد، افزود: در هر جامعه‌ای اگر هرم سنی جمعیت به سمت پیری میل کند، شاید ۲۰۰ سال زمان لازم است تا جوانی جمعیت به آن جامعه بازگردد.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی دو وظیفه اصلی در جامعه بر عهده دارد، تصریح کرد: مسکن و حمل‌ونقل از جمله مهم‌ترین وظایف این وزارت‌خانه است که به‌عنوان پیشرانه پیشرفت کشور را در مسیر حرکت به سمت توسعه و جوانی جمعیت قرار می‌دهد.

اکبری با اشاره به اینکه، هزینه آماده‌سازی این زمین‌ها به طور میانگین برای هر قطعه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است و افزود: با وجود کمبود بودجه و مشکلات عدیده در این راستا تمامی سختی‌های این مسئولیت را قبول کرده و تمام‌قد از جوانی جمعیت حمایت می‌کنیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم بسترسازی برای تحکیم و مهربانی و عشق به خانواده گفت: ایرانی‌ها در کل جهان به خانواده دوستی و مردم این استان به دیار عشق، محبت و عطوفت زبان زد هستند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان بایستی ابتدا در سامانه جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده و سپس مراحل اداری آن را از سازمان نظام‌مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنند.

گفتنی است، امروز هم‌زمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز به ۵۷۰ خانوار واحد شرایط جوانی جمعیت زمین جهت ساخت مسکن اعطا شد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=31351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.