• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
5

دشمنان قصد دارند به بنیان خانواده ها آسیب برسانند

  • کد خبر : 24894
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
دشمنان قصد دارند به بنیان خانواده ها آسیب برسانند
فارس_ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دشمنان با بهانه قرار دادن موضوع عفاف و حجاب، سعی می کنند به هر طریق ممکن به جامعه و بنیان خانواده ها آسیب برسانند. 

گیتی آنلاین_ سردار “رهام بخش حبیبی” در هشتمین همایش چادرهای آسمانی که در ستاد انتظامی استان فارس و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم، فرا رسیدن ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب را گرامی داشت.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد و افزود: دشمنان در هر مقطعی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران به دنبال یک بهانه بوده اند تا به وسیله آن به این نظام مقدس خدشه و هجمه وارد کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر نیز با بهانه قرار دادن موضوع عفاف و حجاب، سعی می کنند به هر طریق ممکن به جامعه و بنیان خانواده ها آسیب برسانند.

سردار حبیبی گفت: اسلام بیشترین احترام و منزلت را برای زنان قائل شده است و این در حالی است که در بسیاری از کشورهایی که کشور ما را مورد هجمه قرار داده اند، این دیدگاه نسبت به زنان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین تا زمانی که یک جامعه ثبات داشته و خانواده ها مستحکم و پایدار باشند، دشمنان نمی توانند به آن جامعه و خانواده خدشه و آسیبی وارد کنند.

این مقام انتظامی سلاح دشمنان در به راه انداختن جنگ فرهنگی بر علیه ایران اسلامی را فضای مجازی عنوان کرد و افزود: آسیب های فضای مجازی باید به صورت ویژه به دختران و پسران و همه آحاد جامعه آموزش داده شود تا گرفتار آن نشوند.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه در همه ادیان الهی به موضوع عفاف و حجاب توجه ویژه ای شده است، بیان کرد: در همه دانشگاه های سراسر دنیا نیز در این راستا قوانین و مقرراتی وضع شده است و در صورت تخطی از این قوانین، با مسببان آن برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان این مرزوبوم، ما به زنان جامعه خود افتخار می کنیم و امیدواریم که با الگو گرفتن از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب کبری (س) روز به روز عزتمندتر و موفقتر باشند.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=24894

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.