گیتی آنلاین_ مجتبی دهقان پور در مراسم آغاز به کار میز ارتباطات مردمی که در ساختمان مرکزی این سازمان در حال برگزاری است، بیان کرد: یکی از رویکردهای ما این است که مسائل و مشکلات ارباب رجوع را از طریق میز خدمت بررسی کنیم.
به گفته وی؛ سعی می شود حتی المقدور بتوانیم بر اساس بخشنامه ها و آیین نامه ها و آن انعطاف هایی که در چهار چوب های قانونی وجود دارد مشکلات ذی نفعان بخش کشاورزی را برطرف کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر آشنایی مسئولین با مشکلات مردم و چاره اندیشی برای حل آنها، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، بستری است برای تحقق منویات ایشان که امیدواریم با رویکردی که دولت سیزدهم در بحث ارتباط مستقیم با مردم و بررسی مسائل آنها دارد، گام برداریم.
دهقان پور تاکید کرد: در بحث میز خدمت و بررسی حل مسائل و مشکلات مردم خواهشی که دارم این است که اگر مشکل و درخواستی از بهره بردار مطرح می شود و امکان حل آن نیست حتما از رویکرد اقناعی استفاده شود و سعی شود با یک رویکرد توجیهی ارباب رجوع را آگاه کنند که این مشکلات مطرح شده با چهار چوب های قانونی منطبق نیست.
میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در جریان دور دوم سفر ریاست جمهوری و با ابلاغ دستورالعمل توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از امروز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه تا جمعه بیست و یکم مهر ماه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شده است.