• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

امیرحسین حیاتی رئیس انجمن تکواندو هیات ورزش کارگری بندرماهشهر شد توزيع اعتبارجهت تكميل و بهره برداري از ۱۹۲۸ پروژه در كميته برنامه ريزي شهرستان ها پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران سیستان و بلوچستان پاسخ به ابهام مطرح شده درباره وعده ساخت مسکن در مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری راهیابی یک فیلم کوتاه ایرانی به جشنواره جنایت و مکافات به مناسبت #روز_پزشک  🔹شهردار و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای با جمعی از پزشکان و کادر درمان سطح شهر دیدار کردند مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پارس دارو(سهامی‌عام) مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ در محل سالن تلاش برگزار گردید. دستگیری کلاهبردار میلیاردی در مهاباد عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات شد بهروز نظری مدیر نمونه سال استان لرستان آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲ تئاتر «un12» در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود

5

دوره شناخت شناورها در بیمه پارسیان برگزار شد

  • کد خبر : 28194
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
دوره شناخت شناورها در بیمه پارسیان برگزار شد

دوره آموزشی شناخت شناورها برای کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها در ساخنمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با توجه به هماهنگی و اعلام قبلی مدیریت آموزش، دوره آموزشی شناخت شناورها با تدریس مهندس بختیاری مشاور و مدرس […]

دوره آموزشی شناخت شناورها برای کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها در ساخنمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ با توجه به هماهنگی و اعلام قبلی مدیریت آموزش، دوره آموزشی شناخت شناورها با تدریس مهندس بختیاری مشاور و مدرس در امور بیمه های کشتی، برای آشنایی کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی و خاص و همچنین کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها برگزار شد. در این دوره به موضوعات مختلفی درخصوص آشنایی و معرفی شناورها، سازه ها و ماشین آلات و سیستم‌های موجود در آن و همچنین آشنایی با حمل و نقل دریایی، سازمان بنادر و موسسات رده بندی، انواع گواهینامه، انواع بازرسی ها و آشنایی با فراساحل و شناورهای آن اطلاعات جامع و کاملی ارایه شد. این دوره با هدف تقویت دانش کارکنان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص پس از تشکیل این مدیریت در بیمه پارسیان برنامه ریزی و برگزار شد.

بیمه پارسیان همواره در راستای ارتقای سطح آموزشی کارکنان خود پیشگام بوده و با بهره‌گیری از دوره های مختلف سعی در افزایش دانش کارکنان خود در صنعت بیمه کشور دارد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=28194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.