• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

دومين دوره بصيرت کارکنان پايور و بازنشسته در مشهد به کار خود پايان داد

  • کد خبر : 44599
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۹
دومين دوره بصيرت کارکنان پايور و بازنشسته در مشهد به کار خود پايان داد
آيين اختتاميه دومين دوره بصيرت کارکنان پايور و بازنشسته به ميزباني منطقه پدافند هوايي شمال شرق امام رضا (ع) با حضور بيش از 100 نفر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیتی آنلاین خراسان رضوی در مشهد، به  نقل از روابط عمومي منطقه پدافند هوايي شمال شرق، امير سرتيپ دوم علي خليل آبادي جانشين منطقه پدافند هوايي شمال شرق در حاشيه اختتاميه اين دوره گفت: در اين دوره خانواده ها با روش‌ هاي تربيت فرزند، همسرداري و آسيب‌ هاي فضاي مجازي آشنا شدند.

 

وي با اشاره به اهميت جايگاه نيروي پدافند هوايي در تامين امنيت آسمان کشور گفت: نيروي پدافند هوايي همواره با بصيرت کامل در وقايع مختلف پشتيبان نظام و اسلام بوده است.

 

وي افزود: همه آنهايي که در راه حق و عدل در مواجه با ستمگران گام برداشتند ، نزد خداوند پاداشي بزرگ داشته و خانواده‌هاي نيروي‌هاي مسلح، شهدا، جانبازان و ايثارگران در تقويت روحيه شکست ناپذير اين نيرو‌ها نقش بسزايي دارند.

 

وي با بيان اينکه بصيرت به معني داشتن انديشه فاطمي و درک حقايق است، بيان کرد: افراد با بصيرت به سبب اينکه اصل حقيقت برايشان تعريف شده هيچگاه درگير حواشي نمي‌شوند.

 

خليل آبادي با تاکيد بر تداوم برگزاري اين دوره ها، اظهار کرد: امروز در شرايطي هستيم که دشمن با ماهيت خاص خود، قصد دارد از هر راهي که شده به ما صدمه بزند و مملکت ما به سبب داشتن افراد با بصيرت همانند خدمتگزاران نظام، آسيب نخواهد ديد.

 

وي خانواده سالم را مبناي جامعه سالم دانست و بيان کرد: خانواده، اولين و مهمترين جايگاه تربيتي بشر و ظهور عواطف انساني و رکن جامعه است و کمرنگ شدن و تزلزل ارزش هاي اخلاقي در خانواده، به متزلزل شدن جامعه منجر مي شود.

 

جانشين منطقه پدافند هوايي شمال شرق با اشاره به اينکه خانواده به عنوان دژي استوار و نهادي مقدس است که بيشترين مسئوليت را در تعالي و تکامل وجودي انسان بر عهده دارد، خاطر نشان کرد:  خانواده ها سنگ صبور و پشتوانه کارکنان هستند و ما قدردان صبر، پايمردي، همدلي و همراهي شما خانواده هاي مکرم هستيم که همـواره با حمايت هاي معنوي خود، ما را در انجام ماموريت هايمان ياري مي کنيد.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=44599

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.