• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024

اخبار ویژه

انجام ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس در طرح سلامت نوروزی تاکنون/ افزایش ۶۸ درصدی بازرسی‌های بهداشتی از اماکن نسبت به سال گذشته محمد صدیقی‌مهر، سام کبودوند و آرمین رحیمیان در نمایش «آرت» همبازی شدند استاندار گیلان از کتاب داستان کودکانه “سطل زباله های سحرآمیز” که توسط شهرداری سیاهکل تهیه شده رونمایی کرد تقریظ وزیر بهداشت بر کتاب تا پلاک ۱۴۰ مجموعه خاطرات اهالی قلم از دوران دفاع مقدس مدیرکل پست استان کردستان منصوب شد مجمع (( آذرآب )) برگزار گردید. نقش آفرینی موثر در اکوسیستم نوآوری کشور محور تفاهم فینوداد بانک ملی ایران و شرکت ملی پست اجرای ۱۲ کارگاه جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردمی در سیستان وبلوچستان تقسیم ۱۰۲ میلیارد سود در مجمع گروه تولیدی مهرام نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان طی سال ۱۴۰۲ شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون در مسیر صحیح ارائه خدمات به بخش تعاون هدایت می شوند

7

دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد

  • کد خبر : 26444
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات برگزار شد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات روز گذشته برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

به گزارش گیتی‌ آنلاین، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان به تشریح جزییات دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات پرداخت.

وی گفت: این جلسه روز گذشته در شورای نگهبان برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

طحان نظیف افزود: با توجه به اینکه الان نزدیک‌ترین فرآيند انتخابات، مرحله پیش‌ ثبت‌نام‌هاست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر مبنای قانون جدید، پیش‌‌ثبت‌‌نام یک هفته از زمان اعلام شده خواهد بود و زمان آن‌ هم از طریق وزارت کشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام از طریق سامانه بوده و برای ثبت‌نام متقاضیان، الزامی خواهد بود و صرفاً محدود به مدارک عینی می‌باشد که در قانون ذکر شده است.

طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که استمرار این جلسات به هماهنگی‌های بهتر و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات بیانجامد تا به سهم خود در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی موثر واقع شود.

گفتنی است، اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات اواخر خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=26444

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.