• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
5
برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه دختران مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

  • کد خبر : 38572
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه دختران مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج، دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق […]

برگزاری همایش ازدواج موفق ویژه دختران مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج، دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاد روزیان دکترای تخصصی مشاوره خانواده، دکتر بابایی مشاور حقوقی، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از دختران تحت حمایت این نهاد، در سالن شهید خیراندیش اداره کل برگزار شد.
نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: امید است از اخلاق، منش و رفتار حضرت فاطمه زهرا(س) بزرگ بانوی جهان اسلام در زندگی مان بهره گیریم تا از سعادت دو عالم بهره مند شویم.
وی به برگزاری دومین همایش راه زندگی با موضوع ازدواج موفق ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد اشاره و بیان کرد: بخشی از فعالیت های فرهنگی کمیته امداد در بحث آموزش در قالب دوره ها و همایش هایی با موضوعات مختلف به منظور کاهش آسیب های اجتماعی،ازدواج موفق، فرزند پروری ، مهارت های زندگی و تحصیلی با حضور اساتید مربوطه برگزار می شود.
وی تأکید کرد: آگاهی داشتن در فرایند زندگی بسیار حائز اهمیت است و همسران در صورت آگاه بودن از مهارت‌های مختلف از فرصت‌ها برای زندگی موفق به نحو درست و کاربردی استفاده می کنند.
ساجدیان تصریح کرد: ازدواج در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و آیات و روایات پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (ع) نشان از اهمیت تشکیل خانواده و ازدواج در اسلام دارد.
وی به فایده های ازدواج اشاره کرد و گفت: احساس امنیت و آرامش،حفظ عفت و مصونیت از گناه، سلامتی جسم و روان، بقای نسل، استقلال فکری، تکامل شخصی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی از جمله فواید یک ازدواج آگاهانه و عاقلانه است.
شایسته ذکر است در این مراسم، میهمانان دعوت شده به بیان مسائلی در خصوص ازدواج موفق از دیدگاه حقوقی، دینی و روانشناسی پرداختند و در پایان با اهداء هدایایی از دختران حاضر در مراسم تجلیل شد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=38572

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.