• امروز : چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024

اخبار ویژه

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای؛تیم والیبال ساحلی شهرداری مورد تقدیر قرار گرفت افتخارآفرینی‌های جامعه پزشکی ایران برای همه محرز است اجرای پویش ” گرما برای همه” با هدف آموزش و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در استان فارس محبوبه فغان زاده: بستن پلتفرم‌های فضای مجازی استراتژی قابل قبولی نیست. «به پرداخت ملت» بی بدیل در جایگاه و نام آور در گیتی مرمت و بازسازی قنوات آسیب‌ دیده از سیل اخیر در سیستان‌وبلوچستان آغاز شد شاعرانگی دوباره محسن اردشیر این‌بار با «سیاه خال» بیش از ۱۲۰ هزار دشتستانی مراقبت‌های بهداشتی در یک سال گذشته دریافت کرده‌اند/ بهره‌برداری از ۶ پروژه عمرانی در طی یک سال گذشته با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی، درمانگاه شبانه روزی ماهور در منطقه خومه زار شهرستان ممسنی راه اندازی شد وحید زرین بخش رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی لرستان شد نمایش‌های سراسر کشور به مدت یک هفته اجرا نمی شود  «قطع فوری» در کانادا اکران می‌شود

0
در ادامه برنامه‌های سفر به اقلیم کردستان عراق؛

دکتر پزشکیان با استقبال رئیس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق، وارد سلیمانیه شد

  • کد خبر : 64313
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
دکتر پزشکیان با استقبال رئیس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق، وارد سلیمانیه شد
رئیس جمهور که به منظور دیدار با مقامات اقلیم کردستان عراق، به این منطقه سفر کرده است، با استقبال "بافل طالبانی" رئیس اتحادیه میهنی وارد سلیمانیه شد.

به گزارش گیتی آنلاین ؛ دکتر مسعود پزشکیان ظهر امروز پنجشنبه، در ادامه برنامه‌های سفر به اقلیم کردستان عراق، با استقبال رئیس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق، وارد سلیمانیه شد.

رئیس جمهور در این سفر ابتدا با حضور در مزار مرحوم “جلال طالبانی” رئیس جمهور اسبق عراق با نثار گل، به مقام وی ادای احترام کرد.
دکتر پزشکیان در ادامه علاوه بر دیدار و گفتگو با بافل طالبانی رئیس اتحادیه میهنی اقلیم کردستان عراق، به اتفاق وی دیداری نیز با اعضای این حزب خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://gitionline.ir/?p=64313

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.